خبرگزاری کار ایران

رستمی‌ها: خسوس حتی یک بازی مس را از نزدیک تماشا نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۷۵

خسوس یا دستیارانشان در این ۱۲ بازی حتی یک بازی را از نزدیک تماشا نکرده‌اند درحالی‌که ما همیشه تقریباً جز ۲-۳ تیم اول جدول بودیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به دعوت نشدن بازیکنان مس به تیم ملی تصریح کرد: آقای خسوس یا دستیارانشان در این ۱۲ بازی حتی یک بازی را از نزدیک تماشا نکرده‌اند درحالی‌که ما همیشه تقریباً جز ۲-۳ تیم اول جدول بودیم.

به گزارش ایلنا، مسلم رستمی ها خاطرنشان کرد: من امید زیادی به دعوت شدن داشتم چون همیشه در صدر گلزنان بودم، اما غیر از من چند بازیکن دیگر مس هم خیلی خوب بازی می‌کردند و آن‌ها هم می‌توانستند دعوت شوند ولی ما هر تصمیمی که کادر فنی تیم ملی بگیرد تابع آن هستیم.

بازیکن قزوینی تیم مس سونگون در مورد حضور هواداران در بازی‌های خانگی عنوان کرد: هواداران بازی به بازی بیش‌تر می‌شوند چون نتایج خوبی می‌گیریم اما در کل الآن نسبت به بازی اول لیگ تعداد تماشاگران زیاد شده است.

بازیکن مس در مورد کسب عنوان آقای گلی، تصریح کرد: من در نیم فصل ۳ بازی را از دست دادم ولی ۱۱ گل زدم و تمام تلاشم را می‌کنم که تیمم موفق شود و آقای گل شدن خیلی مهم نیست بااین‌حال امیدوارم در کنار این‌که مس به قهرمانی برسد من هم آقای گل شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر