خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی مربیان‌فوتسال؛

کفاشیان: باید جزو ۳ تیم برتر جهان باشیم / فوتسال‌ایران روند صعودی دارد!

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۱۲

فوتسال ایران ظرفیت این جایگاه را دارد و با برنامه ریزی، آموزش و فراهم شدن شرایط ایده آل به اهداف خود که همانا حضور در بین سه تیم برتر جهان است، خواهیم رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به روند صعودی که فوتسال‌ایران دارد، انتظار داریم تیم ملی ایران در بین ۳ تیم برتر جهان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در نخستین گردهمایی مربیان فوتسال‌ایران افزود: با توجه به جایگاه خوبی که در سطح جهان و آسیا داریم و همچنین مدرسین ایرانی که در سطح آسیا تدریس می‌کنند، باید در بین ۳ تیم برتر جهان باشیم.

وی اظهار داشت: فوتسال‌ایران ظرفیت این جایگاه را دارد و با برنامه ریزی، آموزش و فراهم شدن شرایط ایده آل به اهداف خود که همانا حضور در بین سه تیم برتر جهان است، خواهیم رسید.

کفاشیان همچنین با تاکید بر برگزاری چنین گردهمایی با حضور مربیان گفت: در تمام دنیا مربیان با علم روز حرکت می کنند و برگزاری این گونه سمینار ها باعثمی شود تا مربیان داشته های خود را ارزیابی و با پی بردن به نقاط ضعف و قوت فنی خود، برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند.

وی از کمیته آموزش خواست تا هر ۴ ماه یک بار این سمینارها را برگزار کند تا فوتسال‌ایران در مسیر تکامل قرار بگیرد.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ در سطح زنان و مردان ایران در رده‌های مختلف در حال برگزاری است و حاصل آن در تیم ملی نمایان می‌شود. تیم ملی فوتسال مردان‌ایران در آسیا و جهان شناخته شده است و می‌تواند عناوین‌خوبی کسب کند.

وی یادآور شد: تیم ملی فوتسال زنان هم عنوان نایب قهرمانی آسیا را برای نخستین بارکسب کرده و برای حفظ این عنوان باید تلاش کند و انتظار داریم با اجرای برنامه راهبردی از سوی کمیته فوتسال و آموزش شاهد روند رو به رشد این رشته ورزشی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز