خبرگزاری کار ایران

دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستیم؛

کاویانی: برای حضور در کورس قهرمانی، ماهان را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۱۰

مدیر اجرایی باشگاه دبیری تبریز گفت: در بازی برابر تیم ماهان تندیس قم به دنبال کسب سه امتیاز بازی می باشیم.

مدیر اجرایی باشگاه دبیری تبریز گفت: در بازی برابر تیم ماهان‌قم به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستیم.

به گزارش ایلنا، فرزاد کاویانی اظهار داشت: در مقابل تیم مقاومت البرز شاهد بازی خوبی از تیم خود بودیم و حریف در نیمه‌اول تیم ما را به فشار انداخت، اما با استفاده از تجربه نفرات شاخص و تفکرات مربی تیم توانستیم برتری خود را در نیمه‌دوم به تیم مهمان تحمیل کرده و به ۳ امتیاز این بازی دست یابیم.

سرپرست تیم دبیری تبریز افزود: در این بازی فرصت خوبی نیز برای استفاده از نفرات تیم امید مهیا شد تا دقایقی در ترکیب تیم قرار گرفته و در لیگ برتر تجربه اندوزی نمایند.

کاویانی به بازی حساس تیم دبیری در دو هفته آتی اشاره کرده و ابراز داشت: بازی با تیم‌های ماهان‌قم و گیتی‌پسند اصفهان موقعیت تیم ما را در جدول رده بندی مشخص خواهد کرد.

وی گفت: هفته آینده و در یک بازی حساس مهمان تیم ماهان‌قم هستیم و در این بازی به دنبال کسب ۳ امتیاز و ارتقا موقعیت تیم در جدول رده بندی هستیم.

مدیر اجرایی باشگاه دبیری تبریز تاکید کرد: در بازی رفت برابر تیم ماهان، تماشاگران تیم دبیری فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشته و باشگاه دبیری نیز میزبانی شایسته‌ای از ماهان داشته و نهایت احترام به تیم مهمان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز