خبرگزاری کار ایران

تاسیسات از تجربه خود استفاده کرد؛

زارعی: شمسایی همیشه ۲۰ است و عالی بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۶۵

نیمه اول تیم بازی با تاسیسات خوب بودیم که دو گل زدیم و در حالی که وقتی دو بر صفر پیش بودیم باید بازی ده بر صفر می شد ولی نتوانستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم پایا سازه تبریز گفت: نیمه اول تیم بازی با تاسیسات خوب بودیم که دو گل زدیم و در حالیکه وقتی ۲ بر صفر پیش بودیم باید بازی ده بر صفر می شد ولی نتوانستیم گل بزنیم.

به گزارش ایلنا، مجید زارعی با اشاره به تجربه تیم حریف افزود: تاسیسات از تجربه خود استفاده کرد. احترام زیادی برای تیم حریف و شمسایی قائم ولی تیم ما خوب بود و باخت حقش نبود.

زارعی ادامه داد: ۲-۳ بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و به دلیل پیش افتادن مجبور بودیم دفاعی بازی کنیم ولی در نیمه دوم با تجربه حریف باختیم. برای این بازی با ۸ بازیکن و دو دروازه بان به تهران آمدیم و در نیمه دوم تیم خسته شد. خیلی از بازیکنان از امید هستند که تجربه لازم را برای بازی ندارند.

سرمربی تیم پایا سازه تبریز با تمجید از بازی وحید شمسایی گفت: شمسایی همیشه بیست است و عالی بازی می کند. در این بازی هم نسبت به همه بازیکنان و جوانان ده برابر انگیزه داشت و بازهم از همه عالی تر بود.

زارعی در خصوص ابقای در لیگ گفت: تمرینات ابتدای فصل را دیر شروع کردیم و بازیکنان خیلی کم تحربه هستند ولی ۱۰۰ درصد با این نوع بازی که انجام دادیم به بقای در لیگ و کسب امتیازات باز یهای خانگی امیدواریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز