خبرگزاری کار ایران

منتظر نتایج جالب و عجیب باشید؛

جاوید: هر هفته ممکن است جای مدعیان تغییر کند / امیدوارم لیگ‌‌برتر فوتسال پایان قشنگی داشته باشد

کد خبر : ۲۴۴۳۰۷

در این هفته‌ها تیم‌های بالای جدول نیز امتیازهای زیادی را ممکن است از دست بدهند. استرس و هیجان بازی‌ها و البته حساسیت‌ها باعثخواهد شد که نتایج جالب توجهی رقم بخورد.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی خوبی را مقابل دبیری‌تبریز انجام دادیم و مالک توپ و زمین بودیم تا اینکه موفق شدیم گل برتری خود را به ثمر برسانیم.

مهدی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: بعد از گل تیم دبیری کمی جلو آمد و روی تیم ما فشار زیادی را وارد کرد تا اینکه بتوانند گل خورده را جبران کنند، ولی نتوانستند دروازه‌ ما را باز کنند و ما موفق شدیم ۳ امتیاز این بازی را که حق‌مان بود به چنگ بیاوریم.

جاوید در ادامه افزود: تیم دبیری واقعا خوب کار می‌کند و بازیکنان باتجربه‌ای را در ترکیب خود دارد، هر چند ما نیمه‌اول و اوایل نیمه‌دوم چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در مقابل آنها دفاع می‌کردند و چشم به ضد حملات دوخته بودند. در مقابل ما هم سعی می‌کردیم اجازه ضد حمله را به این تیم ندهیم که موفق عمل کردیم.

وی با بیان اینکه بازی بی‌حاشیه‌ای را پشت سر گذاشتیم، افزود: متاسفانه در هفته‌های اخیر شاهد حاشیه‌های زیادی در لیگ برتر فوتسال هستیم که باعثشده کمی اوضاع فوتسال آشفته شود، ولی خدا را شکر در تبریز بازی بسیار خوب و بدون حاشیه‌ای را پشت سر گذاشتیم، چراکه هر دو تیم به دنبال ارائه بازی سالم بودند.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص حساس‌شدن بازی‌های لیگ نیز گفت: به نظرم شرایط لیگ در حال حاضر به گونه‌ای است که ۵،۶ تیم شانس قهرمانی دارند و هر هفته ممکن است جای مدعیان تغییر کند. ۸ هفته به پایان لیگ باقی مانده و بدون‌شک در این هفته‌ها تیم‌های بالای جدول نیز امتیازهای زیادی را ممکن است از دست بدهند. استرس و هیجان بازی‌ها و البته حساسیت‌ها باعثخواهد شد که نتایج جالب توجهی رقم بخورد.

این ملی‌پوش فوتسال همچنین متذکر شد: با یک برد یا باخت ممکن است جای تیم‌ها ۳ تا ۴ رده تغییر کند. ما نفس تیم‌های پایین‌تر از خود را پشت سرمان احساس می‌کنیم. اختلاف تیم‌ها بسیار کم است و ممکن است با کوچک‌ترین اشتباه جای ما در جدول چند رده تغییر کند.

وی در مورد بخت‌های اصلی قهرمانی در این فصل نیز گفت: اختلاف امتیازها خیلی کم است. در حال حاضر تاسیسات بخت اول قهرمانی است و به دنبال آن تیم‌های حفاری و مس‌سونگون نیز در کنار ما شانس قهرمانی را دارند. از لحاظ نیروی‌انسانی و شخصیتی بدون‌شک تیم ما نیز یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی است، ولی مهم‌تر این است که چه تیمی بتواند در این ۸ هفته باقی‌مانده شرایط خود را ثابت نگه دارد و از نظر نتایج نیز کم‌نوسان باشد.

جاوید تصریح کرد: هر تیمی که فراز و نشیب کمتری داشته باشد و در نتیجه‌گیری موفق‌تر عمل کند، قهرمانی‌اش دور از دسترس نیست که امیدوارم تیم ما بتواند در ادامه راه، مسیر خود را برای کسب قهرمانی هموار کند.

وی در پایان افزود: امیدوارم هر تیمی که قهرمانی را به خود اختصاص می‌دهد در شرایطی خوب و مثبت این اتفاق بیفتد تا لیگی که به این خوبی و جذابی در حال انجام است پایان قشنگی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز