خبرگزاری کار ایران

بازیکنان تیم روحیه‌ بالایی دارند؛

مرتضایی: طلسم چند ساله مقابل گیتی‌پسند را می‌شکنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۸۲

در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال تیم فرش‌آرای مشهد فردا میزبان گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود که این بازی ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا روحیه و انگیزه بالای بازیکنان را رمز موفقیت بازی با گیتی‌پسند عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، مجید مرتضایی با بیان اینکه تیم‌ها هر ۵ روز یک مسابقه دارند شرایط روحی و جسمی تیم را مطلوب اعلام کرد و گفت: بازیکنان مستعد این هستند که طلسم چند ساله برد مقابل گیتی‌پسند را بشکنند. امیدواریم با توجه به برد حساسی که هفته قبل مقابل مقاومت‌البرز داشتیم این هفته هم با یک بازی قابل قبول بتوانیم بهترین نتیجه را مقابل گیتی‌پسند بگیریم.

مرتضایی با اشاره به اینکه سال‌گذشته از نگاه کارشناسان عنوان برترین میزبانی لیگ و برترین تماشاگر را کسب کردیم، گفت: امیدواریم تماشاگران با حمایت همه‌جانبه خود و البته قانون‌مداری میزبانی بتوانند سهم زیادی در بازی جوانمردانه و البته هوشمندانه فرش‌آرا مقابل گیتی‌پسند داشته باشند.

وی با اشاره به مصدومیت سروری و سارانی و غیبت در این بازی گفت: عبدالهی نیز به علت اخراج در بازی قبل نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید.

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد با بیان اینکه تیم گیتی‌پسند با تجربه‌ترین تیم لیگ است، گفت: این تیم ۶ بازیکن ملی‌پوش را به همراه دارد و کار را برای هر تیمی سخت می‌کند که اگر موقعیت به مهاجمان این تیم داده شود بهترین استفاده را خواهند برد. ما هم تیم بسیار جوان، جنگنده و مستعدی هستیم که می‌توانیم بهترین نتیجه ممکن را مقابل این تیم کسب کنیم.

در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال تیم فرش‌آرای مشهد فردا میزبان گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود که این بازی ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار می‌شود. هم اکنون تیم فرش‌آرا در رده ششم و تیم گیتی‌پسند در رده‌سوم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز