خبرگزاری کار ایران

هفته‌نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال؛

تاسیسات برد؛ شمسایی اخراج شد / جدال منصوری و حفاری نیمه‌تمام ماند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۳۸

تیم تاسیسات دریایی در خانه موفق شد از سد شهروند ساری عبور کند تا همچنان در جدول رده‌بندی لیگ‌بتر یکه‌تازی کند.

تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی در خانه موفق شد از سد شهروند ساری عبور کند تا همچنان در جدول رده‌بندی یکه‌تازی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین روز از هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال عصر امروز ۴ دیدار از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در مهمترین دیدار این هفته، تیم صدرنشین تاسیسات‌دریایی در خانه پذیرای شهروند ساری بود که شاگردان شمسایی در روزی پر اتفاق و پر حاشیه موفق شدند ۳ بر ۲ از سد مهمان خود عبور کنند تا همچنان بر صدر جدول احاطه داشته باشند.

وحید شمسایی، سعید ابراهیمی و مجید رئیسی در این دیدار برای تاسیسات گلزنی کردند و امیرحسین رسولی و مرتضی عظیمایی نیز گلزنان شهرداری ساوه بودند.

نکته قابل تامل در این دیدار اخراج وحید شمسایی، سرمربی و بازیکن تاسیسات بود که نشان داد این روزها شمسایی‌ درگیر حواشی فوتسالی شده و بعد از اتفاقاتی که در دیدار گذشته تیمش در مشهد و مقابل فردوسی افتاد بار دیگر شاهد حواشی تازه برای آقای گل فوتسال جهان هستیم. این روند می‌تواند در هفته‌های پایانی و حساس لیگ‌برتر به ضرر تیم تاسیسات باشد چراکه عدم حضور شمسایی در زمین مسابقه با توجه به روند خوب گلزنی‌هایش بر روی عملکرد این تیم تاثیرخواهد گذاشت.

در دیگر دیدار عصر امروز تیم ماهان قم در خانه میزبان فردوسی مشهد بود که موفق شد حریف مشهدی را با نتیجه ۵ بر یک در هم بکوبد تا بار دیگر به جمع مدعیان برگردد. در این دیدار برای ماهان‌قم علیرضا وفایی(۳گل)، سعید قاسمی و مسعود ایازی گلزنی کردند و تک گل فردوسی را هم میثن خیام وارد دروازه قمی‌ها کرد.

در دیگر دیدار عصر امروز تیم متحول شده پایاسازه در دربی تبریزی‌ها موفق شد ۵ بر ۴ دبیری را شکست دهد تا هشتمین شکست شاگردان اصغری‌مقدم را رقم بزند. علیرضا عسگری(۳گل)، افشین سپه و احمد صفری گلزنان پایاسازه بودند و برای دبیری هم فرهاد فخیم(۳ گل) و فرید نمازی گلزنی کردند.

همچنین دیدار تیم‌های شهید منصوری و حفاری اهواز در حالیکه تیم منصوری ۳ بر یک از حفاری پیش بود ناتمام ماند!

با پایان هفته نوزدهم تیم تاسیسات دریایی ۴۰ امتیازی شد تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد و گیتی‌پسند با ۳۶ و حفاری‌اهواز با ۳۴ امتیاز در رده دوم و سوم جدول قرار دارند. مس سونگون هم با ۳۳ و ماهان قم با ۳۲ امتیاز دیگر تیم‌های بالای جدول هستند.

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ‌برتر به این شرح است:

پنج‌شنبه ۲ بهمن‌ماه

مس سونگون ۳ - مقاومت البرز ۵

میثاق تهران صفر - شهرداری ساوه ۳

فرش‌آرا ۳ - گیتی‌پسند‌ ۳

جمعه ۳ بهمن‌ماه

تاسیسات دریایی ۳ - شهروند ساری۲

پایاسازه ۵ - دبیری تبریز۴

شهید منصوری ۳ - حفاری‌اهواز یک(نیمه‌تمام ماند)

ماهان تندیس قم ۵ - فردوسی مشهد یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز