خبرگزاری کار ایران

تابع تصمیم‌ کمیته‌انضباطی هستیم؛

تقوی: مسئولان حفاری عجولانه تصمیم‌ گرفتند / به تماشاگر ما کاری نداشته باشند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۴۴

امیدوارم کمیته انضباطی حتی اگر نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود مهمان اهوازی ما اعلام کند، ولی به تماشاگران ما کاری نداشته باشند.

سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک معتقد است اتفاق خاصی نیفتاده بود که تیم حفاری‌ زمین بازی را ترک کند تا دیدار با اهوازی‌ها نیمه تمام بماند.

اکبر تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره نیمه تمام ماندن دیدار تیم‌های منصوری و حفاری در سالن هفتم تیر قرچک گفت: هیچ اتفاق خاصی نیفتاد که باعثشود تیم حفاری بازی را رها کند و در حالیکه حدود ۲ دقیقه به پایان باز مانده بود دیگر ادامه ندهد تا بازی نیمه تمام بماند.

وی با اشاره به اتفاقی که در سالن برگزاری مسابقه افتاد، افزود: یکی از تماشاگران یک لحظه با یکی از بازیکنان تیم حفاری درگیری پیدا کرد که باعثشد بازی متوقف شود ولی در ادامه تیم مهمان تصمیم گرفت از زمین مسابقه خارج شود و دیگر ادامه ندهد. به نظرم آنها خیلی عجولانه تصمیم گرفتند در حالیکه اتفاق خاصی نیفتاده بود که مانع ادامه بازی شو.

تقوی با اشاره به اینکه ناظر این دیدار هم تلاش می کرد تیم حفاری به بازی برگردد، متذکر شد: عبدالکریم سیستانی ناظر این دیدار بودند که تلاش هم کردند تا حفاری‌ها را متقاعد کند به بازی برگردند ولی متاسفانه مهمانان ما تصمیم خود را گرفته بودند و حاضر نشدند بازی ادامه پیدا کند.

سرپرست تیم فوتسال منصوری در ادامه با تاکید بر اینکه ما ۳ بر صفر پیش افتاده بودیم و دلیلی نداشتیم که بازی به حاشیه کشیده شود، افزود: تیمی که از حریف خود پیش افتاده دلیل ندارد بازی را به حاشیه بکشد. اتفاق در حالی افتاد که یکی از بازیکنان تیم حفاری چندین بار حرکات غیر اخلاقی خود را تکرار کرد تا اینکه یکی از تماشاگران ما به همین علت شاید از خود بی خود شد و با این بازیکن درگیری داشت که البته باز هم تاکید می‌کنم چیز خاصی نبود که منجر به اتفاق خاصی شود. به نظرم وقوع این قبیل اتفاقات در ورزش طبیعی است و نباید به دلیل چنین اتفاقاتی بازی را نیمه کاره رها کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اهالی فوتسال باید کمی خویشتندار باشند و نباید از اتفاقاتی نظیر آنچه در این دیدار افتاد، سوء استفاده شود. من معتقدم ناظم‌الشریعه یکی از مربیان با اخلاق و با شخصیت فوتسال است و جزو بهترین‌های لیگ فوتسال محسوب می‌شوند که با وی صحبت کردم تیم را به بازی برگرداند، ولی متاسفانه زمین را ترک کردند که تصمیم آنها عجولانه بود.

تقوی با اشاره به اینکه تماشاگران سرمایه‌های اصلی فوتسال هستند، یادآور شد: من بارها در جلسات کمیته فوتسال و انفرادی با اهالی فوتسال گفته‌ام که اصلی‌ترین سرمایه ما تماشاگران هستند. روزهایی بود که استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال با حضور تنها ۵۰۰ - ۶۰۰ تماشاگر به میدان می‌رفتند، ولی در سالن هفتم تیر قرچک برای بازی‌های ما ۴۰۰۰ تماشاگر به سالن می‌آمدند؛ آن‌هم در حالیکه آنقدر فوتسال را مورد بی‌مهری قرار دادند و بی توجهی کردند که دیگر فوتسال در چشم نیست و اقتدار خود را در آسیا و جهان از دست داده‌ایم، اما با این حال تماشاگر به سالن می‌آید و ما را تنها نمی‌گذارند.

وی ادامه داد: ما متولیان فوتسال باید همواره حامی تماشاگران باشیم، در حالیکه برخی از باشگاه‌ها به نظر می‌رسد دوست ندارند تماشاگران در سالن‌ها حضور داشته باشند و شیطنت می‌کنند تا تماشاگران را محروم کنند تا آنها را از سالن‌ها دور کنند. آنها دست به اقداماتی می‌زنند که مثلا تماشاگران منصوری را محروم کنند تا وقتی به سالن می‌آیند ما را بدون حضور تماشاگردان‌مان در قرچک شکست بدهند.

تقوی با بیان اینکه کمیته فوتسال باید این قبیل اقدامات را رصد کند و ببیند، تصریح کرد: به نظرم نباید به دنبال حذف تماشاگردان باشیم. منصوری، ماهان قم و شهروند ساری جزو تیم‌هایی هستند که تماشاگر زیادی را به سالن‌ها می‌کشانند، ولی نباید با حاشیه‌سازی برای این تماشاگران باعثشوند که آنها محروم شوند. بالاخره اتفاقاتی در سالن‌ها رخ می‌دهد و تا وقتی تماشاگر در سالن ها حضور دارد ممکن است چنین اتفاقاتی نیز بیفتد، ولی این نباید به قیمت دور کردن تماشاگر از سالن‌های فوتسال تمام شود.

سرپرست منصوری در پایان گفت: امیدوارم کمیته انضباطی حتی اگر نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود مهمان اهوازی ما اعلام کند، ولی به تماشاگران ما کاری نداشته باشند.

شایان ذکر است، دیدار تیم‌های منصوری قرچک و حفاری اهواز در هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال در حالیکه تا ۲ دقیقه پایانی با نتیجه ۳ بر یک به سود قرچکی‌ها در جریان بود به علت درگیری یکی از تماشاگران حاضر در سالن با بازیکن حفاری نیمه تمام ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز