خبرگزاری کار ایران

برای ۳ امتیاز به مشهد می‌رویم؛

کاویانی: دبیری‌تبریز در آینده نزدیک به صدر فوتسال ایران بازخواهد گشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۴۳

در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر با تمام قوا به میدان رفته و تلاش خواهیم کرد با کسب عنوانی شایسته این رقابت‌ها را به اتمام رسانیم.

مدیر اجرایی باشگاه دبیری تبریز گفت: در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر با تمام قوا به میدان رفته و تلاش خواهیم کرد با کسب عنوانی شایسته این رقابت‌ها را به اتمام رسانیم.

به گزارش ایلنا، فرزاد کاویانی اظهار داشت: بعد از یک روز تعطیلی تمرینات تیم دبیری از فردا با حضور تمام بازیکنان ادامه خواهد داشت و تمرینات تیم زیر نظر جواد اصغری مقدم انجام خواهد شد.

وی گفت: تیم دبیری تبریز در هفت هفته باقیمانده با تمام قوا به میدان می رود و تلاش خواهد کرد که با کسب عنوانی شایسته به کار خود در این رقابت ها خاتمه بخشد.

کاویانی ابراز داشت: مدیریت باشگاه دبیری در طول فصل حمایت لازم را از تیم کرده و این پشتیبانی تا پایان فصل نیز ادامه داشته و باید عنوان کنم که مدیر عامل باشگاه دبیری و هیات مدیره این باشگاه قوت قلبی برای تیم دبیری بوده و قطعا زمینه ساز پیروزی های آتی تیم خواهد شد.

کاویانی خاطر نشان ساخت: روز جمعه یک بازی سخت برابر تیم فرش آرا مشهد خواهیم داشت و در این بازی درصدد کسب سه امتیاز بوده تا با روحیه بالا عازم مشهد و بازی با دیگر تیم این شهر شویم.

سرپرست تیم دبیری تبریز گفت: تماشاگران تیم دبیری سرمایه های واقعی این تیم بوده و در بازی برابر تیم پایاسازه تیم را به شدت تشویق کرده و نسبت به نتایج تیم صبر و حوصله نشان داده و من از این عزیزان و همچنین آقای یاوران رییس کانون هواداران تقدیر و تشکر می نمایم.

کاویانی در خاتمه گفت: باشگاه دبیری تبریز در فوتسال ایران یک باشگاه ریشه دار بوده و چند شکست در روند فعالیت های این تیم خللی وارد نخواهد کرد و قطعا دبیری تبریز در آینده نزدیک به صدر فوتسال ایران بازخواهد گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز