خبرگزاری کار ایران

کاری به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم؛

تقی‌پور: تمرکز ما روی دربی‌تبریز است / فرش‌آرا برای نباختن دست به هر کاری زد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۸۴

فرش آرا حریف دست و پا بسته‌ای برابر ما نبود و ما تیم قدر و خوبی را بردیم تا همچنان در کورس مدعیان باقی بمانیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم فرش‌آرا برای نباختن برابر ما دست به هر کاری زد، با این حال بازیکنان من یک بار دیگر ثابت کردند شایسته بالانشینی را دارند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تقی‌پور درباره دیدار تیمش برابر فرش‌آرای مشهد که به برتری ۳ بر ۲ انجامید با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان مس برابر حریف افزود: فرش آرا حریف دست و پا بسته‌ای برابر ما نبود و ما تیم قدر و خوبی را بردیم تا همچنان در کورس مدعیان باقی بمانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما به هیچ وجه کاری به نتایج دیگر تیم‌ها به ویژه رقبای اصلی مان در صدر جدول نداریم و همان طور که قبلا هم گفته ام، قهرمان لیگ امسال از دل بازی های رو در روی مدعیان بیرون خواهد آمد، برای همین ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با پیروزی در بازی‌های باقی مانده عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

تقی‌پور در عین حال با ابراز خرسندی از کسب دومین پیروزی متوالی تیمش برابر رقبا در هفته‌های منتهی به پایان لیگ افزود: از فردا تمرکز اصلی ما روی بازی حساس با دبیری در دربی تبریز خواهد بود و تلاش خواهیم کرد با حسن استفاده از فرصت تعطیلی ۱۱ روزه لیگ ضمن رفع نقاط ضعف تیم و افزایش سطح آمادگی‌بدنی بازیکنان به روند رو به رشد خود در ادامه لیگ تداوم بخشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز