خبرگزاری کار ایران

درهای تیم‌ملی روی جوانان باز شده؛

افتخاری: کمیته فنی به خسوس نمره قبولی داد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۳۶

در قرارداد ما با خسوس موضوع کمیته فنی و حق مشورت و پرسش و پاسخ از سرمربی نیامده که در صورت ادامه همکاری با وی این مورد هم در قرارداد اضافه خواهیم کرد…

رییس کمیته فوتسال درباره جلسه کمیته فنی فوتسال گفت: عصر امروز جلسه‌ای با حضور رییس، دبیرکل فدراسیون و اعضای کمیته فنی فوتسال برگزار و طی آن درباره عملکرد خسوس و بازنگری نسبت به فعالیت‌های وی صحبت کردیم.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری با بیان این مطلب اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از عملکرد ۳ ساله تیم ملی فوتسال را به اعضا ارائه کردم و کمیته فنی در نهایت به عملکرد خسوس نمره قبولی داد و عملکرد وی را مثبت ارزیابی کرد.

افتخاری افزود: امکانات داخل کشور و مشکلات مالی فدراسیون که مانع از برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های قوی شده است هم بخشی از صحبت های دیگر بود و به عقیده کمیته فنی، عملکرد خسوس با توجه به این موارد قابل دفاع است.

رییس کمیته فوتسال درباره نامه خسوس بیان کرد: مقرر شد که من در اردوی اسلوونی با خسوس جلسه ای برگزار کنم و در صورتی که وی پیشنهادات جدیدی دارد پس از بازگشتم به ایران آن را در کمیته فنی مطرح کنم تا کمیته فنی درباره ادامه همکاری با وی تصمیم گیری کند.

وی افزود: قرارداد ما با خسوس تا پایان امسال میلادی است و به وی اعلام کرده بودیم آمادگی ادامه همکاری با وی تا جام‌جهانی ۲۰۱۶ را داریم. البته اکنون شرایط فرق کرده و باید پس از جلسه‌ام با وی، در کمیته‌فنی درباره ادامه یا عدم همکاری با خسوس تصمیم‌گیری کنیم چراکه قرارداد ما با او اجازه قطع همکاری از سوی ما را می‌دهد.

افتخاری همچنین درباره نظر اعضای کمیته درباره خسوس بیان کرد: اسدی و همه اعضای کمیته‌فنی معتقدند دستیاران خسوس باید اختلاف سطح فنی زیادی با وی نداشته باشند و در بازی‌ها و شرایط حساس به جای اینکه محو بازی شوند، به کمک سرمربی بیایند و البته این موضوع به سرمربی هم کمک زیادی می‌کند و حضور نیمکت قوی باعثمی‌شود سرمربی با روحیه بهتری کارش را انجام دهد.

وی درباره دیگر بحث‌های مطرح‌شده در جلسه امروز توضیح داد: لیگ‌فوتسال بخصوص لیگ برتر، دیگر بحثی بود که درباره آن صحبت و رشد و پویایی هرچه بیشتر آن نسبت به فصل‌های قبل مورد بررسی قرار گرفت. لیگ امسال بر اساس آنچه در تیم ملی اتفاق افتاده، رو به جوانگرایی آورده و در آینده بازیکنان جوان، اما تجربه و با انگیزه نقش تعیین کننده‌ای در فوتسال کشور خواهند داشت. در حال حاضر شاهد حضور بازیکنان جوان و با سطح بالایی در لیگ هستیم که به راحتی امکان نشان دادند توانایی خودشان را دارند و برخلاف گذشته درهای تیم ملی برای حضور آنها باز است. بطور کلی هدف‌اصلی ما برگزاری جلسات کمیته فنی فوتسال با حضور افراد قوی است تا به جای اینکه بطور مثال من مقابل سرمربی تیم ملی باشم، یک کمیته فنی با نظرات غنی عملکرد سرمربی را مورد بررسی قرار دهد.

افتخاری در پایان گفت: البته در قرارداد ما با خسوس موضوع کمیته فنی و حق مشورت و پرسش و پاسخ از سرمربی نیامده که در صورت ادامه همکاری با وی این مورد هم در قرارداد اضافه خواهیم کرد تا سرمربی تیم ملی پاسخگوی نتایج، برنامه‌ها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز