خبرگزاری کار ایران

یاریار در نشست‌خبری اعلام کرد:

ایران - ژاپن در افتتاحیه جام‌جهانی فوتسال‌هنرمندان / معروف‌ترین هنرمندان جهان در ایران

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۳۴

روز یکشنبه که افتتاحیه مسابقات است روز درگذشت امیر آصفی پیشکسوت فوتبال کشورمان است ضمن اینکه سایر روزها را نیز به نام سایر هنرمندان و فوتبالیست های فقید کشورمان نامگذاری کرده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه هنرمندان ایران گفت: راهی را که سال‌ها قبل شروع کرده بودیم کم‌کم به نهضت جهانی تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال سالنی از روز یکشنبه آینده به میزبانی ایران و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. به همین منظور نشست خبری این رقابت ها صبح امروز در محل اتحادیه فوتبال برگزار شد.

حسین یاریار در باره این رقابت‌ها گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۹ صبح روز یکشنبه سوم اسفند و با سخنرانی کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک آغاز خواهد شد و ساعت ۱۱ تیم‌های ایران و ژاپن نخستین بازی جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان را برگزار خواهند کرد.

وی در مورد تیم‌های خارجی حاضر در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: بسیاری از هنرمندان و فوتبالیست‌های کشورهایی از جمله برزیل ژاپن و سوئد با بهترین نفرات خود به ایران آمدند. همچنین مثلا تیم سوئد در زمینه موسیقی نیز از وضعیت خوبی برخوردار است به گونه‌ای که گروه سوم موسیقی اروپا هستند همچنین تیم لهستان نیز با معروف‌ترین هنرمندان خود به ایران آمده است.

یاریار با بیان اینکه تاکنون این تعداد هنرمند هیچ‌گاه به ایران نیامده‌اند، ادامه داد: کار تیم ایران برای کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است و حتی برای صعود به مرحله نیمه نهایی نیز کار دشواری در پیش داریم.

وی با اشاره به شرایط تیم ایران اظهار داشت: با توجه به تجربه‌ای که از مسابقات مسکو کسب کردیم معدل سنی تیم را جوان کردیم که در این راه از یکسری هنرمندان جوان که سابقه فوتبالی خوبی دارند استفاده کردیم.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران با بیان اینکه هر روز مسابقات جام جهانی سالنی را به نام یکی از هنرمندان و فوتبالیست‌های فقید نامگذاری کرده ایم گفت: روز یکشنبه که افتتاحیه مسابقات است روز درگذشت امیر آصفی پیشکسوت فوتبال کشورمان است ضمن اینکه سایر روزها را نیز به نام سایر هنرمندان و فوتبالیست های فقید کشورمان نامگذاری کرده‌ایم.

یاریار با اشاره به اینکه تیم های برتر این مسابقات جایزه‌ای دریافت نخواهد کرد، افزود: به نظر ما نفس حضور تیم ها در چنین مسابقاتی خودش جایزه است چون ما از همان روز اول هم گفتیم نگاه ما در باشگاه هنرمندان اقتصادی نیست و به همین دلیل تا امروز دوام آورده ایم.

مدیر عامل باشگاه هنرمندان ادامه داد: برای جهانی شدن این نهضت باید شعار و عمل مان یکی باشد که تاکنون این گونه بوده است ما راهی را که سال ها پیش شروع کرده ایم اندک اندک تبدیل به نهضتی جهانی خواهد شد.

یاریار در پایان اعضای تیم ایران را به این شرح معرفی کرد: سید جواد هاشمی، محسن تنابنده، امیر علی دانایی، پژمان جمشیدی، محمد رضا حیدریان، کاظمی، ‌محمد نوازی، رضا ناصری، علی عبدالمالکی، علی سلیمانی ووحید شمسایی، ‌مدیر فنی: علی پروین، کادر فنی محمد رضا مهدوی، امیر میرزاییان، سعید بیگی، سرپرست اصغر همت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز