خبرگزاری کار ایران

برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم؛

مرتضایی: ناکامی‌های اخیر را جبران می‌کنیم / از کورس بالای جدول عقب افتادیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۴۲

متعهد شدیم بازی با میثاق‌تهران شروع مجدد بازی‌های خوب و تماشاگرپسند فرش‌آرا باشد. به همین دلیل پیروزی در این دیدار برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد پیش از بازی با میثاق تهران گفت: برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت.

به گزارش ایلنا، مجید مرتضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر نتیجه دلخواه خود را نگرفته‌ایم، برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم با جبران ناکامی‌های هفته‌های اخیر، به رده‌های بالاتر جدول صعود کنیم.

وی افزود: باخت‌های متوالی ۳ هفته گذشته ما را از کورس بالای جدول عقب انداخت و روحیه و انگیزه بچه‌ها کم شده اما متعهد شدیم بازی با میثاق‌تهران شروع مجدد بازی‌های خوب و تماشاگرپسند فرش‌آرا باشد. به همین دلیل پیروزی در این دیدار برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا ادامه داد: این تیم تهرانی بازیکنان جنگنده و جوانی دارد، بازی مقابل شاگردان رضا لک کار سختی است و امیدواریم با ارائه یک بازی رو به جلو و هوشمندانه، نتیجه لازم را بگیریم.

مرتضایی با بیان اینکه حجت بهادریان و قدرت بهادری به علت محرومیت نمی‌توانند تیم را در این دیدار همراهی کنند، خاطرنشان کرد: پیام محمدی، مسعود سعادتی و سعید سروری نیز مصدوم هستند و امیدواریم با تلاش کادر پزشکی تیم، به بازی حساس امروز برسند.

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم میثاق‌تهران امروز سوم اسفندماه در سالن ورزشی منطقه ۱۱ شهرداری‌تهران پذیرای شاگردان مجید مرتضایی است. هم اکنون فرش‌آرا با ۳۰ امتیاز در رده هشتم و میثاق‌تهران با ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول لیگ‌برتر فوتسال کشور قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز