خبرگزاری کار ایران

تاسیسات صفر – گیتی‌پسند صفر؛

چهارمین تساوی پیاپی تاسیسات / صدر جدول دست‌نخورده ماند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۰۷

تیم تاسیسات با این تساوی و باتوجه به شکست حفاری‌اهواز و مس‌سونگون در هفته بیست و سوم، با ۴۴ امتیاز در صدر جدول باقی بماند. گیتی‌پسند هم ۴۳ امتیازی شد و همچنان در تعقیب صدرنشین است.

دیدار تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان وحید شمسایی دومین تساوی بدون گل خود را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان، تیم‌های اول و دوم لیگ برتر فوتسال در چارچوب هفته بیست و سوم این لیگ از ساعت ۱۶ امروز در سالن هندبال‌تهران آغاز شد و در پایان یک بازی خشن و پربرخورد، دو تیم به تساوی بدون‌گل رضایت دادند.

حمید احمدی ملی‌پوش تیم تاسیسات در ابتدای این دیداربه دلیل مصدومیت شدید از زمین مسابقه خارج شد.

همچنین وحید شمسایی در اواخر نیمه‌نخست این دیدار که با تکل‌های خشن پیاپی بازیکنان دو تیم توام بود، به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و نتوانست در ادامه برای تاسیسات به بازی برگردد.

در ثانیه‌های پایانی محمدرضا سنگ‌سفیدی با سپهر محمدی، سنگربان حریف تک به تک شد و تقریبا اورا پشت سر گذاشت اما ضربه سنگ‌سفیدی پس از ساییدن به نوک انگشتان محمدی به تیرعمودی دروازه گیتی‌پسند برخورد و به بیرون رفت.

بهترین فرصت گیتی‌پسند هم در اواخر بازی نصیب مهدی جاوید شد اما توپ او در حالی که از مصطفی نظری هم گذشته بود، روی خط دروازه با ضربه بازیکنان تاسیسات بیرون کشیده شد.

تیم تاسیسات با این تساوی و باتوجه به شکست ملی حفاری اهواز و مس سونگون در هفته بیست و سوم، همچنان با ۴۴ امتیاز در صدر جدول باقی بماند. گیتی‌پسند هم ۴۳ امتیازی شد و همچنان در تعقیب صدرنشین است.

در دیگر دیدارهای این هفته، شرکت حفاری ۵ بر ۳ از پایاسازه شکست خورد. دیدار ماهان تندیس و مقاومت البرز به تساوی ۴ بر ۴ رسید، شهید منصوری با نتیجه ۶ بر صفر مس سونگون را درهم کوبید و میثاق تهران هم ۴ بر یک فرش‌آرای مشهد را شکست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز