خبرگزاری کار ایران

می‌گویند عقل من کم است؛

شمسایی: زجرآور است ۳ هفته پایانی قهرمانی از دست برود / تیمی که ۱۵ هفته نباخته، قهرمان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۴۸

روز اول برنامه‌ریزی‌ام این بود جزو مدعیان باشیم چون این تیم فصل قبل دهم شد و امسال جزو ۴ تیم می‌خواستیم باشیم که به حرفم عمل کردم.

کاپیتان و مربی تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی معتقد است با این بضاعت و توان تیم‌های دیگر شاگردان او قهرمان‌واقعی لیگ هستند چراکه با غیرت مثال‌زدنی‌شان ۱۵ هفته شکست نخورده‌اند و همچنان صدرنشین لیگ هستند.

گفت‌وگوی وحید شمسایی با خبرنگار ایلنا رادر زیر می‌خوانید:

* وضعیت مصدومیتت به کجا رسید؟
همین الان در فیزیوتراپی هستم و خدا را شکر رباطم آسیب ندیده که نتوانم دیگر در میادین حاضر شوم. کشیدگیACL است و باعثمی‌شود ۴تا ۶ هفته درمان آن طول بکشد و فعلاً صبح و عصر به فیزیوتراپی می‌آیم.

* با این شرایط فصل را از دست داده‌ای، درست است؟
به لحاظ روزهایی که برای طول درمانم گفته‌اند فصل را از دست داده‌ام اما بعضی‌ها به من می‌گویند عقلت کم است و اگر یک مقدار بهتر بشوی، به میادین برمی‌گردی و بازی می‌کنی. فعلاً مشغول درمان هستم و باید ببینم روند درمان به چه شکلی پیش می‌رود.

* حمید احمدی هم مصدوم است و شرایط تیم شما را سخت‌تر می‌کند. اینطور نیست؟
بله، به خاطر از دست‌دادن حمید احمدی ناراحت شدم چون بهترین بازیکن‌ایران را از دست داده‌ام. احمدی فوق‌العاده با انگیزه و با غیرت است و اگر ۲-۳ ماه بازی نکند من را ناراحت می‌کند چون سلامتی‌اش به خطر می‌افتد و این مسئله برای من دردآور است.

* عده‌ای معتقدند با این مصدومیت‌ها قهرمانی را از دست داده‌اید. این فرضیه را قبول دارید؟
ما قبل از این هم قهرمانی را در دست نداشتیم که حالا از دست داده باشیم. یکسری اتفاقات مثل مصدومیت ناخواسته است و معتقد به این هستم که می‌توانیم با این جوان‌ها ادامه حیات بدهیم اما مهره کلیدی‌مان را از دست داده‌ایم و با این شرایط اصلاً نمی‌توانیم قهرمان شویم.

* این مسئله برای شما ناراحت‌کننده نیست؟
روز اول برنامه‌ریزی‌ام این بود که جزو مدعیان باشیم چون این تیم فصل قبل دهم شده بود و امسال جزو ۴ تیم می‌خواستیم باشیم و با اضافه‌شدن چند بازیکن فصل‌بعد دنبال قهرمانی هستیم و به حرفم عمل کردم اما برایم زجرآور است ۱۴-۱۵ هفته صدر جدول باشیم و ۳ هفته پایانی قهرمانی را از دست بدهیم. من از تک‌تک بازیکنانم که ۱۵ هفته باغیرت کار کردند و نباختند تشکر می‌کنم و این برای من قهرمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز