خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال؛

فرش قهرمانی زیرپای یاران شمسایی / گیتی‌پسند برد و امیدوار ماند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۶۵

تاسیسات با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و در صدر باقی ماند. فرش‌آرا هم با ۳۰ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند اصفهان با برتری مقابل حریفان خود، تکلیف قهرمانی لیگ را به دوهفته آخر کشاندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران امروز ۷ بازی از ساعت ۱۶ امروز برگزار شد که در مهم‌ترین آن‌ها فرش‌آرا در مشهد میزبان تاسیسات دریایی بود که در پایان تن به شکست ۵ بر ۲ برابر صدرنشین داد.

برای تاسیسات علی ابراهیمی ۳ گل، محمدرضا سنگ‌سفیدی و محمد زارعی گلزنی کردند. رحمان سارانی و فرهاد توکلی هم گلزنان میزبان در این بازی بودند. تاسیسات با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و در صدر باقی ماند. فرش‌آرا هم با ۳۰ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

گیتی‌پسند هم در اصفهان با حساب ۸ بر ۳ ماهان‌تندیس قم را در هم کوبید تا با ۴۶ امتیاز همچنان سایه به سایه صدرنشین را تعقیب کند و سرنوشت قهرمانی را به روزهای پایانی بکشاند. دیداری شهرداری ساوه و شهروند ساری هم در حالی که یک بر یک دنبال می‌شد نیمه‌تمام ماند.

مس سونگون که برای نخستین بار حسین شمس را روی نیمکت خود می‌دید با تک گل دیگو داسیلوا برابر میثاق تهران به برتری رسید تا با ۴۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد و کورسویی برای قهرمانی داشته باشد.

در دیگر دیدرهای امروز این نتایج به دست آمد:

شرکت حفاری ۲ - فردوسی مشهد ۱

دبیری تبریز ۴ - شهید منصوری ۸

مقاومت البرز ۲ - پایاسازه تهران ۲

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز