خبرگزاری کار ایران

علی اکبر فلاحتی سرپرست مدیریت امور معادن ذوب آهن اصفهان با حضور در بیستمین نمایشگاه متافو گفت:

برنامه های مدیریت امورمعادن ذوب آهن برای تامین پایدار مواد اولیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۸۸۱

از ابتدای سال جاری در زمینه تامین پایدار مواد اولیه به منظور کاهش تاثیرات نوسان قیمت بازار از طریق ایجاد زیر ساخت های لازم اقدامات و برنامه ریزی های خوبی انجام گرفته و تمرکز ما بر تامین دو ماده اولیه اصلی و عمده شرکت (سنگ آهن دانه بندی و زغال سنگ) می باشد.

وی افزود : با تلاش هایی که صورت پذیرفته، بهره برداری از معدن ققنوس یک در منطقه سنگان استان خراسان رضوی به عنوان یکی از برترین و شاخص ترین معادن سنگ آهن مگنتیت پلاسری دنیا در اختیار ذوب آهن اصفهان قرار گرفت که اقدام مهم و سرآغاز بسیار خوبی در تامین سنگ آهن دانه بندی موردنیاز شرکت است.   
مدیر امور معادن ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : کلیه مزایده های معدنی سراسر کشور را به صورت مستمر رصد می کنیم تا از این طریق بتوانیم فرصت های معدنی مناسب را برای تامین پایدار مواد اولیه این مجتمع عظیم صنعتی برنامه ریزی نماییم و مواد اولیه مرغوب در خدمت رشد و افزایش تولید محصولات کارخانه قرار بگیرند.
فلاحتی تصریح کرد : در بخش زغال سنگ نیز دو شرکت البرز شرقی و پیشرو معادن جزو بزرگترین تولیدکنندگان زغال سنگ در سطح کشور هستند که سهامدار اصلی آنها ذوب آهن اصفهان است لذا برای تجهیز این دو معدن به تجهیزات و امکانات روز و توسعه فعالیت آنها به منظور افزایش تولید، برنامه ریزی کرده ایم.
وی ارتقاء سطح ایمنی معادن و امنیت شغلی کارگران در کنار بهبود معیشتی آنها در طرح طبقه بندی مشاغل و رشد تولید در افق های کوتاه، میان و بلندمدت را از جمله سایر برنامه های مدیریت امور معادن عنوان نمود که با مساعدت و همکاری سایر بخش ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز