خبرگزاری کار ایران

60 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری چادرملو در 6 ماهه اول امسال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۵۹۹

کچاد در 6 ماهه اول امسال بالغ بر60 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در طرح های توسعه انجام داده است که برابر با کل سال 1401 بوده است .

در نخستین کنفرانس آنلاین پرسش و پاسخ سهامداران با مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که به درخواست اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار شد ، مدیر عامل کچاد ضمن اعلام این خبر به بیان عملکرد 6 ماهه اول امسال در خصوص تولید و فروش شرکت پرداخت وگفت : چادرملو در نیمه نخست سال مالی جاری با درآمد مناسب 270 هزار و 706 میلیارد ریالی خود رکورد قابل توجهی به ثبت رساند.

این میزان در آمد نسبت به مدت مشابه سال 1401 که 206 هزارو   705میلیارد  ریال بوده است بیانگر رشد 32 درصدی درآمد این شرکت می باشد.

وی همچنین  ضمن تشریح تولیدات 6 ماهه چادرملو گفت:  در تولید کنسانتره 11 درصد، تولید گندله آهن 5 درصد، تولید آهن اسفنجی 19 درصد، و تولید شمش فولادی 16 درصد افزایش تولید نسبت به برنامه پیش بینی شده محقق شده است و امیدواریم تا پایان سال از عملکرد قابل قبولی برخوردار باشیم .

مهندس طاهر زاده با اشاره به آخرین وضعیت افزایش سرمایه کچاد از مبلغ 192 هزار  و 500  میلیارد ریال به 271 هزار  و 500 میلیارد ریال افزود:   پذیره نویسی حق تقدم استفاده نشده از 21 آذر ماه قابل معامله شد و حداکثر ظرف یکماه آتی ثبت افزایش سرمایه به مبلغ   271 هزار و 500 میلیارد ریال صورت خواهد پذیرفت، ضمن اینکه این شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل مطالبات ، آورده نقدی سهامداران و سود انباشته را جهت تامین بخشی از مخارج طرح های توسعه ، جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایه گذاری ها و افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر را در دستور کار دارد که امیدوار هستیم با حمایت سهامداران حقیقی و حقوقی این مهم تحقق یابد.

بر اساس همین گزارش در ادامه این نشست آنلاین، معاون مالی و سرمایه انسانی چادرملو نیز به بیان گزارش  بررسی حسابرس  مستقل مبنی بر مقبول و مطلوب بودن صورتهای مالی 6 ماهه حسابرسی و همچنین شفافیت اطلاعات شرکت و افشای به موقع گزارشات در مهلت مقرر  پرداخت .

سپس به سوالات سهامداران در خصوص طرح های توسعه، تدابیر اتخاذ شده به منظور تضمین تامین پایدار مواد اولیه ، و سوالات مرتبط با فعالیت های چادرملو پاسخ داده شد.

گفتنی است در این کنفرانس ، مدیر عامل، معاون مالی و سرمایه انسانی، معاون بازرگانی، معاون توسعه، مدیر مالی ، مدیر حسابرسی و مدیر امور سهام، مجامع و سرمایه گذاری  و دکتر مستشار از اعضای هیات مدیره شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز