خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن کارگری میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۵۷

در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن آیین جشن باشکوهی، سه شنبه سیزدهم دی ماه در محل کارگاه ۴۸ مدیریت نت مکانیک ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

در این جشن باشکوه که توسط پایگاه های بسیج بلوک۲ شرکت شامل پایگاه های مقداد، شهدا، اباذر، شهید سلیمیان و شهدای مدافع حرم با پشتیبانی حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان و روابط عمومی شرکت برگزار شد، سرهنگ عجمیان مسئول جهاد سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سرهنگ عطایی فرمانده بسیج کارخانجات استان ، سرهنگ علی رضا خدامیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان و جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان حضور داشتند.
سرهنگ خدامیان در این آیین طی سخنانی ضمن تشکر از  برگزار کنندگان این آیین گفت : بسیجی همواره در هر دو سنگر جبهه و تولید حاضراست و برگزاری آیین جشن  روز زن در  محل کارگاههای این مجتمع عظیم صنعتی نشانه خلوص و همت بالای کارگران است.
وی در ادامه از عظمت شخصیت و زندگی حضرت زهرا (س)  و عبادت و بندگی خالصانه و توجه ویژه این بانوی بزرگوار به مردم سخن گفت همچنین توصیف شخصیت و ابعاد مختلف مجاهدت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بخشی دیگر از سخنان سرهنگ خدامیان بود. خدامیان تصریح کرد : حاج قاسم سلیمانی بدون توقع ، سراسر عمرش را برای جهاد و تلاش در راه اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت سپری کرد.  
در ابتدای این آیین نیز رمضانعلی فرهادی مدیر نت مکانیک شرکت ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، هدف از برگزاری این آیین جشن را ایجاد شادی و نشاط در بین به همکاران و تجلیل از آن ها و خانواده های شان عنوان کرد.
گفتنی است در حاشیه این آیین جشن که با مولودی خوانی ، مسابقه، سرود و دیگر برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری همراه بود، تعداد 150 بسته کمک های مومنانه، تهیه شده توسط گروه جهادی و خودکفایی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت، برای تحویل به خانواده های نیازمند ارائه شد.
 شایان ذکر است گروه جهادی فوق تاکنون ۷۴۵۰ بسته کمک های مومنانه تهیه و به مدد جویان اهدا نموده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز