فیلم /مصاحبه و آنسامبل کارگاه موسیقی باروک با حضور کریستف رضاعی و لیام فِنِلی

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۷۱۳

آنسامبل کارگاه موسیقی باروک این روزها مشغول تمرین برای برگزاری جدید‌ترین کنسرت خود با عنوان «ویُل و زمستان» است. در این کنسرت لیام فِنِلی (نوازنده ویولا داگامبا) گروه را همراهی می‌کند. در بخش اول کنسرت مخاطبان شاهد اولین تکنوازی ویولا داگامبا در ایران می‌شوند.

به گزارش گروه چنذ رسانه ای ایلنا؛ در اولین روزهای حضور لیام فنلی در تهران؛ به سراغ آنسامبل کارگاه موسیقی باروک رفتیم. آنسامبل به سرعت توانسته بود همراهی خوبی با این نوازنده بلژیکی داشته باشد و جزء به جزء بر سر بخش‌های مختلف قطعات بحث‌هایی شکل می‌گرفت تا به بهترین صدادهی برسند. دقت این آنسامبل برای اجرای دقیق موسیقی باروک از جمله ویژگی‌هایی ست که آن را تبدیل به گروهی منحصربفرد می‌کند. می‌توان انتظار داشت که آنچه در جدیدترین کنسرت این گروه شنیده می‌شود؛ مانند اجراهای پیشین؛ عینا صدادهی موسیقی باروک در همان دوره را دارد.

کنسرت این گروه طی شب‌های بیست و پنج، بیست و شش و بیست و هفت آذر در باغ موزه نگارستان برگزار می‌شود. در این برنامه یکی از کانتانت‌های Boismortier اجرا می‌شود که زمستان نام دارد. البته این آهنگساز مانند ویوالدی کانتانت برای 4 فصل دارد اما در این کنسرت تنها کانتانت زمستان اجرا می‌شود.

حجم ویدیو: ۹۹.۳۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۹:۳۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
امیر حسین ناظم زاده, امیر غفارزاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز