خبرگزاری کار ایران

طرح سراسری آموزش‌های تلفنی قرآن کریم در ایستگاه سیزدهم

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۳۵

پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم مرحله سیزدهم آموزش های تلفنی قرآن کریم در سه رشته روخوانی و روانخوانی، حفظ و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به مدت یکماه آغاز شد.

محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم مرحله سیزدهم آموزش‌های تلفنی قرآن کریم در سه رشته روخوانی و روانخوانی، حفظ و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به مدت یکماه آغاز گردید.

به گزارش ایلنا؛ وی در خصوص رشته حفظ قرآن کریم گفت: این دوره پیرو طرح ملی «تلفنی حافظ قرآن شوید» با هدف تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم برگزار می‌شود که متقاضیان ثبت نام در مدت ۲،۳ و یا ۴ سال حافظ کل قرآن می‌شوند. در این طرح قران آموزان ضمن دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی صحیفه حفاظ(اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم در کشور) تحت آموزش تلفنی اساتید پشتیبان قرار می‌گیرند و ضمن فراگیری حفظ قرآن با ترجمه لغات نیز آشنا می‌شوند.

محسنی کبیر گفت: آموزش تلفنی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در راستای طرح ملی مفتاح برگزار می‌شود که در آن قرآن آموزان در مدت حدود ۱۸ ماه به صورت تلفنی توسط اساتید پشتیبان ترجمه لغات و آیات قرآن را به همراه قواعد عربی یاد می‌گیرند.

وی درخصوص رشته روخوانی و روانخوانی قرآن کریم گفت: این دوره نیز مانند رشته‌ای حفظ و مفاهیم بصورت تلفنی برگزار می‌شود و قرآن آموزان بدون مراجعه به کلاس حضوری و تنها از طریق مصحف شریف و کتاب روخوانی و روانخوانی نور با تماس‌های هفتگی و منظم استاد پشتیبان صحیح خوانی قرآن را در مدت ۶ تا ۱۸ ماه فرامی‌گیرند. همچنین این دوره به گونه‌ای طراحی شده که قرآن آموزان ضمن فراگیری درست خوانی قرآن، یک دور قرآن را نیز ختم می‌نمایند.

محسنی کبیر گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر در کشور و ۱۵ نفر خارج از ایران متقاضی ثبت نام این دوره‌ها شده‌اند که فعالیت آموزشی بیش از ۳۰ هزار نفر از آنان آغاز شده است.

وی در آخر افزود: متقاضیان ثبت نام این آموزش‌ها می‌توانند تا تاریخ ۵ آبان ۹۳ با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز