خبرگزاری کار ایران

بازدید نابغه جوان موسیقی مذهبی جهان اسلام از دارالقرآن خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۰۷

متأسفانه کم کاری برخی مسئولان در سال های اخیر و کم توجهی آنان به این حوزه، موجب شده تا جوانان این مرز و بوم از موسیقی های مذهبی و معنوی فاصله بگیرند و به سمت موسیقی های بی مفهوم که انسان را فقط به پوچ گرایی و برخی هم به شیطان پرستی و فراماسونری می برد، متمایل کند و این درد بزرگی است که کشور ما به عنوان یکی از مهد های موسیقی دنیا و صاحب آثار فاخر جهانی، نتواند مردم خود را جذب کند.

به گزارش روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر استاد حسن خانچی نابغه ایرانی موسیقی مذهبی جهان اسلام و نفر اول مسابقات ابتهال کشور از دارالقرآن خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های دارالقرآن خانه کارگر گفت: موسسات قرآنی به عنوان مراکز تأثیرگذار باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات دینی و قرآنی به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت به مردم انجام دهند.

وی افزود: متأسفانه تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و قرآن با بهره گیری از به روز ترین امکانات و تکنولوژی و با سرمایه گذاری عظیم و با انسجام غیر قابل انکاری خوراک خود را به خورد جوانان ما می دهند و همه ما باید با اتحاد و همدلی مقابل این هجمه ها پشت سر ولی فقیه و رهبر عزیزمان حرکت کنیم و نگذاریم که خطشه ای به این کشور و انقلاب وارد کنند.

خانچی با انتقاد از وضعیت موسقیایی کشور گفت: متأسفانه کم کاری برخی مسئولان در سال های اخیر و کم توجهی آنان به این حوزه، موجب شده تا جوانان این مرز و بوم از موسیقی های مذهبی و معنوی فاصله بگیرند و به سمت موسیقی های بی مفهوم که انسان را فقط به پوچ گرایی و برخی هم به شیطان پرستی و فراماسونری می برد، متمایل کند و این درد بزرگی است که کشور ما به عنوان یکی از مهد های موسیقی دنیا و صاحب آثار فاخر جهانی، نتواند مردم خود را جذب کند.

این آهنگساز و مدیحه سرا گفت: خوشبختانه ما در این کشور هم جوانان با استعداد معتقد و مومن زیاد داریم و هم اساتید حرفه ای موسیقی که با یک برنامه ریزی دقیق و مناسب می توان مقابل این هجمه های دشمنان اسلام ایستادگی کرد. بسیاری از گروه های تواشیح و مدیحه سرایی وجود دارند که با سرمایه گذاری بر روی آنان می توانند آثار جذاب و فاخری را ساخت و معرفی کرد. البته در این چند سال اخیر حرکت های خودجوشی اتفاق افتاده که جای بسی قدردانی و تشکر است و باید از این قبیل فعالیت ها حمایت شود اما هنوز نتوانسته به آن جایگاهی که باید برسد.

نفر اول مسابقات بین المللی ابتهال گفت: خوشبختانه مجموعه دارالقرآن خانه کارگر فعالیت خیلی خوبی را در حوزه آموزش های قرآن کریم هم در بخش حضوری و هم غیرحضوری انجام داده است و به یک نهاد اثرگذار تبدیل شده است و می تواند با بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل هایی که دارد در حوزه نواهای دینی و آئینی هم گام بردارد و این موضوع هم می تواند در ترویج و توسعه این حوزه اثر گذار باشد و هم بسیاری از جوانان با استعداد در حوزه مدیحه سرایی، ابتهال، تواشیح و هم خوانی جذب، سرمایه گذاری و معرفی شوند تا هم بتوان هم از لحاظ کمی و هم کیفی مقابل تهاجمات فرهنگی غرب قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز