خبرگزاری کار ایران

آغاز نام‌نویسی آموزش‌های تلفنی قرآن کریم برای سال ۹۴

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۲۳

داوطلبان ثبت نام این آموزش‌ها می‌توانند تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۳ جهت ثبت نام عدد ۳ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند یا با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه نمایند.

محمدصادق محسنی کبیر(مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های قرآن کریم ثبت‌نام آموزش‌های تلفنی قرآن کریم برای سال ۹۴ در رشته‌های حفظ، روخوانی و مفاهیم در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا؛ وی گفت: این آموزش‌ها در رشته حفظ با عنوان طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید "، مفتاح " آموزش تلفنی مفاهیم قرآن کریم " و اقراء " آموزش‌های تلفنی روخوانی و قرائت قرآن کریم " برگزار می‌شود.

وی در خصوص شکل این آموزش‌ها گفت: آموزش‌ها به‌صورت غیرحضوری و بر بستر مخابرات برگزار و مخاطبان این طرح‌ها پس از آزمون تعیین سطح ضمن دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی تحت آموزش زیر نظر پشتیبان که عمدتا از حافظان کل قرآن هستند؛ قرار می‌گیرند.

محسنی کبیر افزود: این طرح بدلیل اینکه غیرحضوری است و حتی روز و ساعت آموزش توسط خود مخاطب تعیین می‌شود و با عنایت به اینکه تماس تلفنی نیز از طرف استاد است، علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است و تاکنون بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نفر از سراسر کشور و حدود ۱۵ نفر خارج از ایران متقاضی ثبت نام این آموزش‌ها شده‌اند.

وی در آخر افزود: داوطلبان ثبت نام این آموزش‌ها می‌توانند تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۳ جهت ثبت نام عدد ۳ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند یا با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز