خبرگزاری کار ایران

هم زمان با سال روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) صورت گرفت؛

اهدای کاپ‌های قهرمانی مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۳ تیم MRL به موزه آستان قدس رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۲

هم زمان با سال روز میلاد خجسته حضرت ثامن الحجج(ع)، تیم مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوینMRL در حرکتی نمادین کاپ های قهرمانی مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۳ هلند را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کردند.

ایلنا: رییس کمیته ملی ربوکاپ گفت: امسال نیز طبق سال‌های گذشته با حضور مسوولان آستان قدس رضوی و موزه امام رضا(ع)، چهار کاپ قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که در مسابقات جهانی روبوکاپ هلند ۲۰۱۳ کسب شده به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در مراسمی که با حضور اعضای تیمMRL و سرپرستان لیگ‌ها برگزار شد، مرتضی‌ موسی‌خانی رییس کمیته ملی ربوکاپ در سخنانی با بیان اینکه موفقیت‌های به دست آمده تیم ربوکاپ طی سال‌های اخیر در مجامع بین المللی، حاصل توفیق الهی و خاندان مطهر اهل بیت(ع) است، افزود: این حرکت هر سال در راستای اشاعه برنامه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد که کاری ارزشمند محسوب می‌شود و امیدوارم در جامعه تسری یابد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی هلند ۱۴ مقام کسب کرد که ۷ مقام آن متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، ۴ مقام دانشگاه امیرکبیر و ۳ مقام در بخش دانش آموزی بود.

وی ادامه داد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بخش چندعامله لیگ شبیه‌ساز امداد با حضور هشت تیم از کشورهای چین، ترکیه، ژاپن، ایتالیا، برزیل، آمریکا و مصر با کسب حداکثر امتیاز صاحب مقام قهرمانی شد و یک مقام سومی در لیگ شبیه ساز عامل و یک مقام در لیگ ربات‌های مجازی به دست آورد و در مجموع یک مقام اولی، یک مقام دومی و دو مقام سومی را کسب کرد.

موسی خانی اظهار داشت: در این مسابقات، ۴۲ کشور با ۴۳۰ تیم شرکت کرده بودند و پرچم پر افتخار ایران اسلامی در میادین علمی به اهتزاز درآمد.

رییس واحد قزوین تصریح کرد: این واحد دانشگاهی راه اندازی ۲۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فن آوری و مراکز تحقیقاتی را در دستور کار دارد که ۷ مورد آن راه اندازی شده و بقیه تا پایان سال راه اندازی می‌شود.

موسی‌خانی یادآور شد: این دانشگاه مفتخر است که بیش از ۲۰ کاپ مسابقات علمی و پژوهشی خود را به موزه‌ حضرت رضا(ع) اهدا کرده است.

وی خواستار اختصاص غرفه‌ای برای کاپ‌های مسابقات ربوکاپ در موزه آستان قدس رضوی شد.

وی تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه در کنار تلاش شبانه‌روزی با توکل بر خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) به خصوص امام رضا(ع) توانستند افتخارات بسیاری را در مسابقات علمی در عرصه‌های داخلی و خارجی به دست آوردند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین عنوان کرد: به دلیل همین ارادت است که هرسال کاپ‌های به دست آمده از مسابقات جهانی روبوکاپ را به موزه آستان قدس رضوی(ع) اهدا می‌کنیم.

رییس منطقه ۲۴ دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اگر خداوند بخواهد به ما عزت بدهد در شرایطی امکان‌پذیر است که ما خود را در مسیر خداوند قرار داده باشیم و دانشجویان باید ضمن افتخار به خود و با محکم گام برداشتن و ثابت قدم بودن در مسیر رشد و پیشرفت نظام اسلامی حرکت کنند چرا که ایران اسلامی به دست همین دانشجویان فرهیخته ساخته می‌شود.

همچنین مصطفوی معاون روابط عمومی آستان قدس رضوی و شال فروشان خزانه دار آستان در سخنانی به اهمیت و ارزش وقف و نذورات در فرهنگ و آیین اسلامی پرداختند و اینکه وقوفات و نذورات خدماتی را به جهان اسلام ارائه می‌کنند که بی‌نظیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز