خبرگزاری کار ایران

با حضور اصحاب رسانه صورت گرفت؛

تقدیر مسئولان قزوینی از احسان لشگری و مربی‌اش

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۷

شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از احسان لشگری، دارنده مدال برنز کشتی جهان و رضا لایق مربی وی تقدیر کردند.

ایلنا: شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین از احسان لشگری، دارنده مدال برنز کشتی جهان و رضا لایق مربی وی تقدیر کردند.

شورای شهر و شهرداری قزوین به کشتی قزوین کمک می‌کند

به گزارش ایلنا از قزوین؛ محمدرضا صدیقی، عضو شورای شهر و رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین در این دیدار که با حضور اصحاب رسانه صورت گرفت، گفت: آقای لشگری افتخاری مجدد برای ایران و قزوین آفریدند که جای تقدیر دارد و از مربی خوبی ایشان، آقای رضا لایق قهرمان اسبق کشتی دنیا باید تجلیل شود که ورزشکار موفق و خوبی تربیت کرده‌اند.

صدیقی افزود: کشتی قزوین با حضور امثال لشگری‌ها متبلور می‌شود و شورای شهر و شهرداری قزوین آمادگی کمک به پویایی بیشتر کشتی قزوین را دارد.

مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به کشتی داشته باشند

احسان لشگری، پهلوان قزوینی و دارنه مدال برنز مسابقات کشتی مجارستان و المپیک در این دیدار صمیمی گفت: تمام مسئولیت‌های تیم ملی بر عهده آقای لایق بود و ایشان دست راست آقای خادم در تیم ملی است.

لشگری ادامه داد: من کسب مدال‌هایم را مدیون آقای لایق هستم و حضورشان در کنار تیم ملی قوت قلب و نعمتی برای تیم است.

وی با اظهار اینکه بهتر است مسوولان استانی نگاه ویژه‌ای به کشتی داشته باشند، افزود: با حضور مربیان ارزشمند در قزوین، می‌توان شاهد حضور حداقل سه ملی پوش قزوین در تیم ملی باشیم.

توجه مسئولان به احسان لشگری موجب تقویت کشتی است

رضا لایق، قهرمان اسبق کشتی جهان و مربی تیم ملی کشتی ایران نیز گفت: مدال احسان لشگری مایه مباهات ما شد و قهرمانی ارزشمند کشتی جهان بعد ۴۸ سال در بیرون از ایران افتخار دیگری را رقم زد.

وی گفت: توجه مسئولان به احسان لشگری و تقدیر از وی موجب تقویت ورزش کشتی در کشور خواهد شد.

در این مراسم از سوی محمد رضا صدیقی رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین، سهمیه سفر عتبات عالیات به احسان لشگری و رضا لایق به همراه خانواده اهدا شد و همچنین سه سکه تمام بهار آزادی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین، سه سکه تمام بهار آزادی از طرف هیئت کشتی استان قزوین و سه سکه تمام بهار آزادی نیز از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین تقدیم دارنده مدال برنز کشتی المپیک شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز