خبرگزاری کار ایران

محمدی، نماینده مجلس:

چهره شهر قزوین با بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص تغییر کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۲۵

چهره شهر قزوین با بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص تغییر کرده است و این مهم نوید بخش آینده روشن شهر قزوین است.

ایلنا: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: چهره شهر قزوین با بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص تغییر کرده است و این مهم نوید بخش آینده روشن شهر قزوین است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ داود محمدی در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح کابلی امام علی(ع) به عنوان اولین تقاطع غیرهمسطح کابلی استان قزوین و پل شهید صیاد شیرازی که با حضور مسوولان ارشد استانی و شهری امروز افتتاح شد، افزود: اتحاد و انسجام در شهر قزوین باعثشده است که سرعت رشد و توسعه شهر قزوین افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته شاهد رشد و توسعه قزوین به همت شهرداری قزوین هستیم، بیان کرد: برنامه ممحوری برای رشد و توسعه قزوین از مولفه‌های مهم شهرداری قزوین است که باعثشده همیشه اقدامات شهرداری قزوین قابل دفاع باشد.

محمدی گفت: کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی هر ساله رو به رشد است و این برای توسعه شهر قزوین مهم است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهرداری قزوین توانسته است با کسب منابع مالی جدید سرعت رشد و توسعه در قزوین را افزایش دهد و چهره شهر قزوین را کاملا تغییر دهد.

این مقام مسوول افزود: همه اقدامات مهم در توسعه شهری قزوین نوید بخش آینده روشن برای قزوین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز