خبرگزاری کار ایران

در راستای جلسات شورای فرهنگ عمومی صورت گرفت؛

تصویب و اجرای طرح پژوهشی سند توسعه فرهنگی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۲۶۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی تصویب و اجرای طرح پژوهشی سند توسعه فرهنگی استان بود که در دو فاز و طی دو سال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: شورای فرهنگ عمومی از سال 78 که آغاز به فعالیت کرده تا کنون 115 جلسه در استان داشته که 18 جلسه آن در زمان امام جمعه وقت استان بوده و به 100 مصوبه منجر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: طبق مصوبات این شورا هشت کارگروه تخصصی ذیل آن شکل گرفته، همچنین تشکیل شورای عالی قرآن استان، تشکیل شورای فضای مجازی، تشکیل شورای سیاستگذاری کانون فرهنگی و هنری مساجد، طرح تربیت مربیان قرآنی و سواد رسانه‌ای از دیگر مصوبات این جلسات بوده است.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در نتیجه شورای فرهنگی عمومی اجرایی شد تشکیل شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌های استان بود.

اسماعیلی گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح تحول انقلابی در ساختار فرهنگی کشور با محوریت تخصص‌گرایی، تحول‌گرایی، مردم‌گرایی و جوان گرایی مطرح است که در استان قزوین نیز مانند سایر استان‌ها دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز