خبرگزاری کار ایران

مدیرمنطقه یک شهرداری قزوین:

۸۵ درصد منطقه یک شهرداری قزوین در بافت فرسوده قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۴۰

فرسوده بودن و بافت تاریخی و سنتی منطقه از جمله عواملی است که منطقه یک شهرداری قزوین را در اجرای پروژه های عمرانی با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است.

ایلنا: مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: ۸۵ درصد بافت منطقه یک شهرداری قزوین در بافت فرسوده قرار دارد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ کیومرثفدایی‌فر افزود: فرسوده بودن و بافت تاریخی و سنتی منطقه از جمله عواملی است که منطقه یک شهرداری قزوین را در اجرای پروژه‌های عمرانی با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده است.

وی تصریح کرد: وجود تراکم جمعیتی بالا وکم عرض بودن معابر و خیابان‌ها از دیگر مشکلات موجود برای اجرای یا تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی است.

فدایی فر با اشاره به تاریخی بودن منطقه یک شهرداری قزوین گفت: برای اجرای غالب پروژه‌ها باید با میراثفرهنگی هماهنگی‌های لازم انجام شود که این موارد کش و قوس‌هایی را ایجاد می‌کند.

کامران گلباز معاون فنی و عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین نیز اضافه کرد: در سایر مناطق شهرداری قزوین زمین‌های شهرداری برای اجرای پروژه‌ها کاملا مشخص شده است اما در منطقه یک شهرداری به دلیل تاریخی بودن منطقه و کمبود زمین در بحثتملکات نیز با مشکلات فراوانی روبرو هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز