خبرگزاری کار ایران

با جود ۲۰ هزار بیمه شده؛

تنها درمانگاه تامین اجتماعی بوئین زهرا پزشک متخصص ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۷۹

چکیده: «این درمانگاه فقط در یک نوبت روزانه تا ۲ بعدا ظهر فعال است و در همه ایام تعطیلات و سایر مناسبت‌ها نیز تعطیل است. / تنها بخش تخصصی این مرکز دندانپزشکی است که آنهم به دلیل نبود پزشک تعطیل است.»

دبیر خانه کارگر قزوین از کاهش خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان بوئین زهرا به سبب کمبود نیروی انسانی به ویژه پزشکان متخصص خبرداد و گفت: تنها درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان پزشک متخصص ندارد.

«عید علی کریمی» با اشاره به وجود ۲۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان بوئین زهرا،
در توصیف امکانات موجود بخش درمان تأمین اجتماعی در این شهرستان به ایلنا گفت: این درمانگاه با آنکه از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است اما به دلیل کمبود نیروی متخصص بویژه پزشک، نمی‌تواند خدمات درمانی مناسبی به بیمه شدگان ارائه دهد.

او با بیان اینکه در این مرکز تنها پزشکان عمومی فعال‌اند، افزود: تنها بخش تخصصی این مرکز دندانپزشکی است که آنهم به دلیل نبود پزشک تعطیل است.

کریمی در خصوص ساعات کاری درمانگاه تامین اجتماعی بوئین زهرا افزود: این درمانگاه فقط در یک نوبت روزانه تا ۲ بعدا ظهر فعال است و در همه ایام تعطیلات و سایر مناسبت‌ها نیز تعطیل است. این موضوع باعثشده است تا بسیاری از کارگران و سایر بیمه‌شدگان این شهرستان ناچار شوند با صرف هزینه سنگین به مراکز درمانی بخش خصوصی مراجعه کنند.

این فعال کارگری در خاتمه گفت: تا کنون پی گیری و مکاتبات فعالان کارگری از جمله خانه کارگر و کانون بازنشستگان استان و… برای رفع مشکلات نیروی انسانی در این درمانگاه تامین اجتماعی نتیجه‌ای نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز