خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها؛

نیازهای ضروری تامین ایمنی راه‌های قزوین اولویت بندی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۳۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با اجرای طرح واکنش سریع در راه‌های استان با استفاده از شبکه همیاران مردمی نیازهای ضروری تامین ایمنی راه‌های قزوین اولویت بندی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اشاره به اجرای طرح طوس در راه‌های استان گفت: در این طرح اقداماتی انجام می‌شود تا ضمن افزایش سرعت و کیفیت عملیات راهداری نیازهای ضروری تامین ایمنی راه‌ها هم اولویت بندی شده و رضایت افراد افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: این طرح همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد:  در اجرای این طرح در کنار بازدیدهای میدانی راهداران هم وطنان هم می‌توانند با شماره 141 تماس گرفته و اولویت‌های موجود را برای رفع مشکل گزارش دهند.

حق لطفی گفت:  در فاز ابتدایی این طرح مواردی مانند لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در جاده‌ها، پاکسازی و شست‌و‌شوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود، تکمیل علائم در پیچ‌های تند فاقد علائم کافی و رفع نقص حفاظ‌های ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز و آشکارسازی موقعیت‌های غیرمنتظره و مخاطره آمیز مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز