خبرگزاری کار ایران

معاون رزمندگان غرب و شمال غرب کشور:

اقتدار امروز ما مرهون شجاعت شهدا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۸۲۲

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور گفت: اقتدار و استقلال امروز کشور به خاطر رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا است و جوانان باید از این شهدا به عنوان الگو در زندگی و فعالیت اجتماعی و کاری استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار داود غیاثی راد در یادوره شهیدان خلبان بابایی و لشگری که صبح امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات استان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس از نام و راه امام حسین(ع) الگو گرفته بود و باید بدانیم دفاع مقدس و اتفاقتی مانند مقابله با داعش پایان مبارزات حق و باطل نیست و این مسیر تا زمان ظهور و شکل گیری حکومت اسلامی توسط امام زمان(عج) ادامه دارد.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور ادامه داد: شهیدان بابایی و لشگری در زندگی شخصی و اجتماعی و مبارزه خود از فرهنگ عاشورا الگو گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: شهید بابایی با رسیدن به مقام بالا هیچ‌گاه مغرور نشد و همیشه تواضع داشت و یکی از نمادهای التزام به اقتصاد مقاومتی است و با روش‌ها و اقدامات خود نتایج قابل توجهی را در برخی عرصه‌ها رقم زد و همیشه به همکارانش تاکید می‌کرد اجازه ندهند آسیبی به هواپیماهایشان وارد شود.

این مقام مسئول بیان کرد: شهید لشگری هم هنگامی که در زندان‌های عراق اسیر بود الگوی وحدت، صبر و استقامت بود.

وی ادامه داد: این شهدا هم در ایران و هم ر سطح بین الملل به عنوان افرادی که در ایمان و شجاعت الگو بودند شناخته شده‌اند.        

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز