خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری قزوین:

پروژه قرنطینه حیوانات دهکده حیات طبیعت قزوین در دست اجراست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۰۰

عملیات عمرانی پروژه احداثقرنطینه حیوانات دهکده حیات طبیعت قزوین در بوستان ملی باراجین در دست اجرا قرار دارد.

ایلنا: عملیات عمرانی پروژه احداثقرنطینه حیوانات دهکده حیات طبیعت قزوین در بوستان ملی باراجین در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: در این قرنطینه حیوانات، خزندگان و دیگر جانورانی که قرار است به دهکده حیات طبیعت منتقل شوند نگهداری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار می‌گیرند.

سید مهدی کاظمی افزود: قرنطینه شامل یک سری عوامل و عملکردهائی است که از ورود عوامل عفونی بیماری زا جلوگیری نموده و در واقع سلامت دام را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: در فاز یک پروژه دهکده حیات طبیعت قزوین که در سطح ۷۰ هزار متر مربع در حال احداثاست فروشگاه مواد غذایی حیوانات، فضای سبز، ساختمان اداری و مدیریت، قفس پرندگان شکاری، زیستگاه بز‌ها، آبشار و برکه‌ها، خانه روستایی، آمفی تئا‌تر روباز، سرویس بهداشتی، آلاچیق‌های سنتی، زیستگاه وسوله گوزن ه، موتورخانه، دیوارچینی مالون، زاغه‌ها، سنگفرش معابر، نرده‌ها و مزرعه احداثشده است.

کاظمی بیان کرد: برای اجرای استانداردهای پروژه دهکده حیات طبیعت قزوین از نظر کار‌شناسان و متخصصان کشوری در زمینه جانمایی و نگهداری حیوانات، پرندگان، خزندگان و به طور کلی طراحی فنی سایت بهره‌مند می‌شویم و در واقع اجرای درست این پروژه نیازمند تفکر و مطالعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز