خبرگزاری کار ایران

همدانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

پروژه مطالعات جامع حمل و نقل شهر قزوین در مرحله تصویب قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۲۵

پروژه مطالعات جامع حمل و نقل شهر قزوین در مرحله تصویب در شورایعالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور قرار دارد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تکمیل پروژه مطالعات جامع حمل و نقل شهر قزوین در مرحله تصویب در شورایعالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سید مهدی یدی همدانی در نشست خبری به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل که با حضور مدیران عامل حمل و نقل شهرداری قزوین برگزار شد، با گرامیداشت این روز افزود: پیش بینی ۴۴ تقاطع غیرهمسطح، ۴۰کیلومتر بزرگراه، ۲معبر دو طبقه ۳خط BRT و یک خط قطار سبک شهری، محدوده طرح ترافیک، موقعیت پارکینگ‌های مورد نیاز و موقعیت بارانداز‌ها در مطالعات جامع حمل و نقل شهر قزوین دیده شده است.

وی با اشاره به پروژه‌ها و اقدامات این معاونت بیان کرد: شرح خدمات مطالعات جامع فرودگاه قزوین نیز در دست تهیه این مجموعه قرار دارد.

همدانی گفت: برای به هنگام کردن طرح تفضیلی با مشاور طرح تفضیلی شهر قزوین همکاری صورت گرفته است و در این راستا بیش از ۸۰ طرح شامل خیابان‌ها و بلوار‌ها، تقاطع‌های غیرهمسطح و همسطح و پایانه‌های حمل و نقل عمومی ارسال شده است.

این مقام مسوول با اشاره به مشکل کمربندی درون شهری قزوین افزود: مساله کمربندی درون شهری قزوین در شمال، جنوب، غرب و شرق حل شده است و در این راستا مصوبات لازم از کمیسیون ماده ۵ اخذ شده است و پروژه تعریض جاده نسیم شمال از دستور کار حذف شده است.

معاون شهردار قزوین با بیان اینکه برای مطالعه و تهیه طرح ۱۰ تقاطع غیرهمسطح با سازمان خدمات طراحی و معاونت عمرانی شهرداری قزوین در حال همکاری هستیم، گفت: مطالعه و تهیه طرح دو طبقه کردن بلوار جمهوری اسلامی از تقاطع مصلی تا میدان مقدس، تقاطع بلوار خرمشهر و بلوار جمهوری اسلامی، تقاطع بلوار مطهری و بلوار رزمندگان، میدان قدس و میدان دفاع مقدس در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

وی افزود: مطالعه و تهیه طرح تقاطع کمربندی غرب با جاده رشت، تقاطع کمربندی غرب و بلوار باهنر، تقاطع بلوار معلم و خیابان شهید بابایی، تقاطع بلوار معلم و بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و تقاطع جاده الموت و آزاد راه قزوین – کرج در شرق میدان می‌نودر نیز در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است؛ در این نشست مدیران عامل سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و پایانه‌ها حضور داشتند و به مناسبت فرا رسیدن روز حمل و نقل آخرین اقدامات مجموعه خود را تشریح کردند.

در پایان نشست معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیران عامل نیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز