خبرگزاری کار ایران

تیم امدادی آتش نشانی قزوین مقام اول مسابقات کشوری را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۰۴

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: تیم آتش نشانی قزوین در ماده چهار در ۱۰۰ متر مسابقات امدادی آتش نشانان کشور به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدیر موسی‌خانی با اعلام این خبر گفت:  مسابقات المپیاد ورزشی آتش نشانان کشور به میزبانی شهر تبریز از هفدهم تا نوزدهم مهرماه با حضور بیش از ۴۰ تیم عملیاتی ورزشی در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین اضافه کرد: در این مسابقات تیم ورزشی عملیاتی آتش نشانان قزوین توانست در رشته چهار در ۱۰۰ متر امدادی به مقام اول کشوری دست یابد.

موسی‌خانی با اشاره به اهداف شرکت در این المپیاد، گفت: ایجاد مهارت، دقت و افزایش سرعت عمل، بالا بردن توان عملیاتی، افزایش اعتماد عمومی شهروندان به آتش نشانان و امدادگران و همچنین تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات بین آتش نشانان از اهداف شرکت در این مسابقات بود.

وی تصریح کرد: تیم منتخب آتش‌نشانان قزوینی متشکل از روح الله سهرابی، رضا معروفی، محسن کثیرلو، مصطفی ثقفی، حسن علیخانی، کامران فرهمندنیا، جمشید ترازی، حسین سلطانی، محسن مجیدی و میریونس کیایی به سرپرستی محمدرضا نجفیان در این مسابقات حضور یافتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز