خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار قزوین:

ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اولویت‌های اصلی شهرداری قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۳۷

ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اولویت‌های اصلی معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین است.

ایلنا: معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اولویت‌های اصلی این معاونت است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ ناصر گنجی افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری که تاکنون در شهر قزوین اتفاق افتاده است باعثشده بستر مناسب برای ورود صاحبان سرمایه در قزوین فراهم شود.

وی بیان کرد: تحولی که در شهر قزوین در جذب سرمایه‎گذار ایجاد شده حاصل تلاش بی‌وقفه و ریسک پذیری بالای تیم مدیریت شهری قزوین بوده است.

گنجی گفت: موقعیت استراتژیک و برخورداری از جمعیت عبوری کلیدر شمال – جنوب و شرق و غرب کشور و جذابیت‌های موجود در منطقه از عوامل تاثیر گذار در جذب سرمایه‌گذار در شهر قزوین بوده است.

معاون شهردار بیان کرد: با توجه به چشم انداز روشنی که می‌توان ترسیم کرد و رقابتی که بین دستگاه‌ها به منظور جذب هر چه بیشتر و بهتر توسعه‌گران به وجود آمده، تشکلی می‌تواند چابک‌تر از وضع موجود بهترین بهره‌برداری را کند که خود را برای شرایط جدید تجهیز کرده باشد.

گنجی تصریح کرد: در همین راستا تدوین طرح جامع و دفترچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اقدامات این معاونت به منظور جذب سرمایه‌گذار و تحول در کهن شهر قزوین بوده است که در دستور کار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز