خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین:

خانه مطبوعات در راه تعالی با کینه توزی های شخصی مواجه‌است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۱۴

روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین در پی درج خبر نشست خبری بازرس خانه مطبوعات استان جوابیه ای برای خبرگزاری ایلنا ارسال کرد.

ایلنا: روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین در پی درج خبر نشست خبری آقای رجایی پورٰ بازرس خانه مطبوعات استان جوابیه ای برای خبرگزاری ایلنا ارسال کرد.

به گزارش " ایلنا " از قزوین؛ در جوابیه روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین آمده است:نهاد های مدنی آنگونه که از نامشان پیداست نه قرار است نفعی برگیرند و نه قرار است با سیاست هم آغوش گردند با این حال همواره این نهادها چون جامعه باز دشمنان خود را داشته و دارند خانه مطبوعات استان قزوین هم ازاین قاعده مستثنی نیست، نهاد های مدنی با رویکرد صنفی که به لطف روزنامه نگارانٰ خبرنگاران واصحاب مطبوعات استان که اعضای سخت کوش ومظلوم آن هستند علی رغم همه دشمنی‌ها و کینه توزی راه خود را از آلودگی سیاست ورزی‌ها تمیز دانسته و اگر گاه افتان و خیزان اما همیشه و پیوسته به‌سوی تشکیل خانه ای امن برای احقاق حقوق صنفی خود گام برداشته است.

در ادامه این جوابیه آمده است: برگزاری مجمع عمومی و انتخابات شورای مرکزی این خانه در تاریخ ۲۷ آذر نیز قدمی دیگر در دستیابی به همین هدف تعالی است که متاسفانهبا کینه توزی های شخصی وواکنش بدخواهانمواجه گردیده است بنابراین صرحتا بیان می‌گردد که مصاحبه آقای رجایی پور بازرس محترم خانه که جزوکاندیداهای شرکت کننده در همین انتخابات(۲۸ آبان ماه سال جاری) بودندٰٰ فاقد وجاهت قانونی است.

در بخش دیگر این جوابیه اظهار شده است؛ طبق ماده ۳۹ و ۴۰ اساسنامه خانه مطبوعات که به وظایف بازرسان اشاره شده ٰ صرحتا بیان شده است که اولا بازرس تنها می‌تواند تخلفات را شناسایی و کتبا به رئیس خانه مطبوعات تذکر دهد و خواهان رفع آن گردد وشخصا حق دخالت در امور خانه را نداشته که تا این لحظه هیچ گونه تذکری از سوی ایشان دریافت نشده است در صورتی که بازرس و بازرسان خانه تخلفی را گزارش و یا تذکر دهند و شاهد اراده ای برای رفع آن نباشد ٰتنها می‌تواند گزارش خود را به مجمع عمومی خانه مطبوعات که بالاترین رکن خانه است گزارش کند وتصمیم گیری را به مجمع واگذار کند.

در قسمت انتهایی این جوابیه اشاره شده؛ لذا مردود دانستن برگزاری انتخابات خانهٰ خلاف قانون و اساسنامه خانه مطبوعات است و مجمع عمومی خانه با دستور جلسه برگزاری انتخابات شورای مرکزی و ارائه عملکرد دوره گذشته در روز و ساعت از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد، امید است با حضور حداکثری اصحاب رسانه استانٰ خانه مطبوعات راه پر پیچ وخم خود را دراحقاق حقوق صنفی جامعه مطبوعاتی کماکان ادامه دهد.

توضیحات ایلنا؛

از مسئول محترم روابط عمومی خانه مطبوعات که خود از اهالی رسانه بوده‌اندٰ متعجبیم خبری که از بازرس خانه در خبرگزاری ایلنا و دیگر خبرگزاری‌ها در «یک نشست خبری» آمده با عنوان «در گفتگو» ذکر کند.

البته جالب این که مسئول محترم روابط عمومی خانه مطبوعات به هیچ کدام از ابهامات موجود در سخنان بازرس خانه جواب نداده‌اند و سعی کرده‌اند مطالبات این عضو خانه را محول به جلسات داخلی کنند.

به هر صورت خبرگزاری ایلنا برای هر تشکل صنفی که برآمده از بطن واقعی و جامعه مطبوعاتی استان با دغدغه های صرف صنفی است آرزوی توفیق می‌کند وتوصیه می کنیم که درهرگونه متنی با عنوان بیانیه و جوابیه روابط عمومی‌ آن مجموعه در مقابل منتقدان از عناوینی همچون " کینه توزی و بدخواهی " استفاده نکند و به نقدپذیری که ما رسانه ای‌ها ادعا می نماییمٰ پایبند باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز