خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

رسیدگی به زیرساخت جاده‌ای قزوین به نگاه ملی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۲۵۵

فرماندار قزوین گفت: رسیدگی به مشکلات راهداری و زیرساخت جاده‌ای قزوین نیاز به همت و حمایت ملی و استانی دارد.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، تصریح کرد: راهداران و رانندگان نقش مهمی در انقلاب و دفاع مقدس داشتند و همواره با حداقل امکانات بالاترین خدمات را ارائه کردند.

فرماندار شهرستان قزوین افزود: نیروی انسانی سرمایه عظیمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و مطالبات آن‌ها شنیده شود، توجه به این حوزه توجه به توسعه پایدار و رشد پیشرفت روزافزون کشور در حوزه مسافر و کالا است.

وی تاکید کرد: حوزه حمل و نقل ابعاد مختلفی دارد که توجه به آن ما را در رسیدن به اهداف اقتصادی کمک می‌کند؛ استان قزوین در کریدور ترددی کشور قرار دارد و علی‌رغم مساحت کمی که دارد بار عظیمی از تردد کشور را به دوش می‌کشد و به تبع آن مشکلاتی نیز وجود دارد.

کاظمی یادآور شد: میزان تردد استان قزوین شاخصه مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، مسئولان کشوری با توجه به تردد باید زیرساخت‌های جاده‌ای استان، منابع و سرمایه انسانی را تقویت کنند.

وی عنوان کرد: جغرافیای جمهوری اسلامی در نقطه‌ای قرار گرفته است که چهاراره دنیا است و حمل و نقل جدی‌ترین ظرفیت برای این خصوصیت بی نظیر است.

کاظمی یادآور شد: تکیه بر درآمدهای نفتی یکی از گلایه‌ها از دولت‌های قبلی بوده است، ما باید اقتصاد را از تک محصولی بودن خارج کنیم و به نقطه پایدار برسانیم، این امر ابعاد اجتماعی، امنیتی، سیاسی فراوانی دارد یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند به سرعت جایگزین شود و ما را از اقتصاد تک محصولی خارج کند همین حوزه حمل و نقل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز