خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

78 کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در راه‌های شریانی قزوین اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۸۳۷

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اجرای روکش آسفالت تقویتی در 78 کیلومتر از راه‌های این استان در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، جبار قهاری با اعلام این خبر افزود: این میزان آسفالت تقویتی در راستای ارتقای ایمنی و افزایش طول عمر جاده در راه‌های شریانی کریدوری و غیرکریدوری شامل آزادراه قزوین-زنجان،قزوین-آبیک، قزوین-شامی‌شاپ، قزوین-بوئین‌زهرا-ساوه، آزادراه و محور قدیم قزوین-رشت، رحیم‌آباد-دانسفهان-بوئین‌زهرا-اشتهارد، قزوین-الموت و مسیر دانسفهان-تاکستان-شامی‌شاپ-ابهر اجرا شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه از انجام ۷۲ کیلومتر عملیات آسفالت حفاظتی در محورهای استان در این مدت خبر داد و گفت: آسفالت حفاظتی نوعی از آسفالت است که به منظور حفظ کیفیت و بهسازی رویه های موجود آسفالت انجام و با به تاخیرانداختن فرسودگی و خرابی رویه راه‌ها نقش زیادی در کاهش هزینه‌های نگهداری راه دارد.

قهاری افزود: اقدامات این اداره کل در بخش لکه گیری راه های شریانی نیز در سطح ۸۰ کیلومتر از راه‌های شریانی انجام و ۵۵ هزار و ۷۵۰ تن آسفالت برای آن مصرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز