خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

مددجویان کمیته امداد قزوین بیش از ۲۱۳ میلیارد کمک معیشت دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۰۸۹

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۲۱۳ میلیارد تومان کمک معیشت و یارانه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) در استان قزوین پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، محمد صیادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال حاضر ۳۱ هزار و ۳۸۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۸ هزار و ۹۶۴ نفر تحت حمایت دارد که به سرپرستان خانوار کمک معیشت و یارانه پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری ۲۱۳ میلیارد و ۳۵۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان کمک معیشت و یارانه از ردیف بودجه و هدفمندی یارانه‌ها به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) در استان قزوین پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از ۳۱ هزار و ۳۸۶ خانوار تحت حمایت ۱۷ هزار و ۶۴ خانوار با جمعیت ۲۳ هزار و ۷۸۱ نفر زنان سرپرست خانوار هستند.

این مسئول عنوان کرد: از ۳۱ هزار و ۳۸۶ خانوار تحت حمایت ۱۵ هزار و ۴۵۴ خانوار شهری و ۱۵ هزار و ۸۴۱ خانوار روستایی هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۲ خانوار به دلیل فوت سرپرست، ۶ هزار و ۸۳۰ خانوار به دلیل از کارافتادگی، ۳ هزار و ۸۵۹ خانوار به دلیل طلاق و مابقی به دلیل سایر موارد تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

صیادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حتی خانواده‌هایی که از سن بالایی برخوردار هستند ولی توانایی حرکت دارند، می‌توانند با نصب پنل‌های خورشیدی و فروش برق تولیدی به شرکت برق، صاحب درآمد شده و در اداره زندگی شرایط شایسته‌تری داشته باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: امروز بزرگترین خدمت به نیازمندان ارتقای وضعیت اقتصادی آن‌ها با رویکرد استفاده از توانایی‌های خودشان و حضور در بازار کار است چراکه باید ارتباط نیازمندی مددجو با سایر افراد با درآمدزایی قطع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز