خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین:

با کمبود بودجه مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۲۳۵

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: برای حرکت در راستای اهداف و عملیاتی کردن ماموریت‌های دانشگاه با کمبود منابع مواجه هستیم و بودجه این حوزه و درنظر گرفتن معافیت‌های مالیاتی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از مواردی است که به حمایت نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین سید علی قاسم زاده در نشست با رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری گفت: وجود ظرفیت‌هایی مانند اولین مرکز آینده پژوهشی و مرکز آموزش زبان فارسی این امکان را برای دانشگاه بین المللی قزوین فراهم می‌کند که دانشجویان غیرایرانی را جذب کند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ادامه داد: همچنین مرکز استراتژیک ریاست جمهوری هم می‌تواند برای تحقیقات و مطالعات آینده پژوهانه از این مرکز استفاده کند.

وی عنوان کرد: یکی از سیاست‌های دانشگاه جذب و توانمندسازی دانشجویان غیر ایرانی با هدف گسترش فرهنگ ایرانی است و در این راستا  و برای ارتقای دانشگاه در سطح بین الملل و افزایش حذب دانشجو به همراهی دولت نیاز داریم.

این مسئول ادامه داد: سیاست‌گذاری‌های دانشگاه بر مبنای سند تحول دولت مردمی خواهد بود تا دانشگاهی در تراز انقلاب داشته باشیم.

وی بیان کرد: دانشگاه بین المللی قزوین در پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در سطح ملی اقدامات خوبی انجام داده است.  

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری هم در این نشست با اشاره به استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها به عنوان اتاق فکر دوبت گفت: ماموریت درنظر گرفته شده برای دانشگاه بین المللی قزوین ویژه و ملی است و می‌توان از ظرفیت مرکز آینده پژوهشی این دانشگاه در موضوعات مختلف مورد نیاز کشور استفاده کرد.

محمدصادق خیاطیان ادامه داد: لازم است دانشگاه‌ها قانون جهش تولید دانش بنیان را مد نظر داشته باشند.

وی عنوان کرد: راه اندازی میز دولت و دانشگاه در دستور کار قرار دارد و پس از فعال شدن باید استادان و پژوهشگران در پی حل موضوعات و مسایل دانشگاه باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز