خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

بازار آب قزوین به تغییر جدی در منابع آبی منجر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۰۹۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: بازار آب هم درحال اجرا است که به عنوان پیشران تحول دشت قزوین محسوب می‌شود و به بهره‌وری کشاورزی و تغییر شگفت انگیز در منابع آبی منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی رجحانی در دیدار با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان که شامگاه گذشته با حضور استاندار در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: برای پروژه‌های عمرانی استان در سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی جذب شد و شاهد رشد 8 برابری ارزی و 5 برابری ریالی اعتبارات بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: تکمیل بیمارستان شهید رجایی و ۷۰۰ تختخوابی، انتقال بیمارستان 22 بهمن از پروژه‌هی عمرانی بخش درمانی درحال اجرا است.

وی عنوان کرد: سد نهب و طرح‌های پایین دست آن و سد بالاخانلو ازجمله پروژه‌های استان در حوزه آب هستند که شهد اجرای آن‌ها هستیم.

این مسئول بیان کرد: در حوزه مسکن ملی، قزوین رتبه نخست کشور را دارا است وتعدادی از واحدها در دهه فجر تحویل داده می‌شود، همچنین مشکلات 17 تعاونی مسکن رسیدگی شد که اندیشه و عظیمیه ازجمله آن‌ها است و حل مشکل تعاونی فرهنگیان هم در دست اقدام است.

رجحانی بیان کرد: صدور اسناد باغستان سنتی ازجمله اقداماتی است که در سال جاری کلید خورده، همچنین سند دار کردن اراضی کشاورزی هم درحال اجرا است و پیشرفت خوبی در این باره داریم.

وی عنوان کرد: فعال شدن فرودگاه قزوین تا حد زیادی پیش رفته و در مرحله اول بخش باری آن فعال خواهد شد و در یک سال آینده برای بخش مسافری برنامه ریزی شده و می‌تان از ظرفیت آن برای گردشگری و آموزشی استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: برای مقابله با فساد شفاف سازی در اولویت قرار دارد و تمام تصمیمات ماده 100 قابل رصد است و تمام تصمیمات در تغییر کاربری اراضی قابل مشاهده است.

وی اظهار کرد: 5 مجتمع آبرسانی به 96 روستا و آسفالت 700 کیلومتر راه روستایی در دو سال آینده، توسعه فیبر نوری، آزادسازی دولتخانه و برنامه ریزی برای توسعه گردشگری در قزوین و شهرستان‌های این استان از برنامه‌هایی است که برای آن برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز