خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ایمنی راهداری قزوین:

برگزاری دوره‌های مهارتی برای رانندگان وانت بارها ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۶۶

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: برای کاهش حوادث و خسارات، برگزاری کارگاه‌های مهارتی برای رانندگان وانت ضرورت دارد و انتظار می‌رود، افراد با جدیت در این کلاس‌ها شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، فلاح در همایش ایمنی و صنفی وانت باران استان گفت: متاسفانه رانندگان  وانت با حوادث متعددی روبرو می‌شوند و اگر به مقررات راهنمایی و رانندگی اهمیت ندهند و ایمنی خودرو نیز پایین باشد شاهد خسارت‌های هنگفت مالی و جانی خواهیم بود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین اضافه کرد: استفاده از برچسب‌های ایمنی در وانت‌ها می‌تواند در مواقع مناسب بویژه در تاریکی شب در جاده‌های بدون روشنایی مانند یک چراغ خطر ایفای نقش کرده و از بروز حوادث جلوگیری کند.

فلاح تصریح کرد: گزارش‌های پلیس راه نشان می‌دهد تعداد زیادی از حوادث ناشی از بی توجهی به جلو، ترمزهای ناگهانی و سالم نبودن تجهیزات نور وانت بارهاست که انتظار داریم رانندگان از سالم بودن خودرو مطمئن بوده و در حمل بار به توصیه‌های ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی بدقت عمل کنند.

این مسئول یادآورشد: کشته شدن سالانه بیش از 17 هزار نفر در جاده‌های کشور بسیار نگران کننده است و باید با فرهنگ سازی کاری کنیم تا این حوادث کاهش یابد لذا ضمن توصیه به برگزاری کارگاه‌های مهارتی از رانندگان هم انتظار داریم در این کلاس‌ها با جدیت شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز