خبرگزاری کار ایران

با کمک کاریابی‌ها صورت گرفت؛

ایجاد اشتغال برای۷۷۴ مددجوی کمیته امداد قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۱۷۹

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال گذشته تعداد ۷۴۴ نفر از مددجویان در قالب همکاری با موسسات کاریابی، وارد عرصه اشتغال شده‌اند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کشاورز حسین آبادی بیان کرد: بیشترین افراد معرفی شده به واحدهای تولیدی و خدماتی به ترتیب در شهرهای آبیک، قزوین و البرز بوده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان افزود: البته در زمینه طرح‌های متصل شده به راهبر شغلی نیز تعداد یک‌هزار و ۴۳۶ طرح با راهبر شغلی مرتبط شده‌اند که بیشترین طرح معرفی شده به راهبر شغلی در قزوین، الموت شرقی و البرز بوده است.

وی درباره طرح جایگاه راهبر شغلی اظهارکرد: نظام هدایت شغلی سال‌هاست در کمیته امداد در حال انجام است که به دلیل ایجاد یک زنجیره کامل در روند ایجاد اشتغال، شاهد آن هستیم که طرح‌های اشتغال امداد پایداری بیشتری نسبت به همه طرح‌های اشتغالی که در کشور اجرا می‌شود، داشته و کمیته امداد به عنوان یکی از موثرترین دستگاه‌ها در ایجاد اشتغال کشور شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص هر راهبر یک تفاهم نامه با رئیس کمیته امداد شهرستان امضا می‌کند که در آن مشخص می‌شود، چه طرحی با چه ویژگی‌هایی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز