خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قزوین:

بانک‌های قزوین در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری کوتاهی نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۸۳۹

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه وام ازدواج و وام فرزندآوری، ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بانک‌ها به صورت جدی باید پیگیری شود و نباید در این حوزه کوتاهی و سهل‌انگاری صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا، غلامحسن اسلامی صدر در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، تصریح کرد: در حوزه جوانی جمعیت نباید به برگزاری جلسات و ارائه آمار بسنده کرد بلکه در هر جلسه باید مصوبات قبلی پیگیری و بررسی شود، در واقع خروجی این جلسات باید اقدامات موثر و ملموس باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین افزود: در حال حاضر در حوزه جوانی جمعیت حرکت جدی از سوی دستگاه‌ها دیده نمی‌شود، گویا نسبت به اهمیت این مسئله واقف نیستند، این در حالی است که در گذشته که کاهش جمعیت در دستور کار قرار گرفته بود دستگاه‌های اجرایی با روحیه جهادی وارد شدند؛ در این برهه از زمان نیز نیاز به روحیه جهادی و ورود جدی دستگاه‌های متولی به منظور ایجاد زیرساخت جهت ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری و همچنین فرهنگ‌سازی مطلوب در این زمینه است.

وی بیان کرد: یکی از مسائل مورد توجه در این بخش ارائه تسهیلات و وام فرزندآوری و ازدواج است؛ بانک‌ها باید زمینه ارائه تسهیلات را هموار و مطابق قانون عمل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز