خبرگزاری کار ایران

شهرداری قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

بوستان مادر و کودک قزوین به طور کامل به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۵۰

اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قزوین، در اطلاعیه‌ای به برخی اظهار نظرهای نادرست پیرامون افتتاح بوستان مادر و کودک واکنش نشان داده و به کامل بودن این بوستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قزوین، در پی برخی اظهار نظرهای نادرست پیرامون افتتاح بوستان مادر و کودک به عنوان بزرگترین بوستان بانوان استان قزوین و ایراد اتهام افتتاح ناقص پروژه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

«باسمه تعالی

روز گذشته بوستان بانوان مادر و کودک، در جنوب شهر قزوین در فضایی به وسعت 43 هزار مترمربع، با امکاناتی منحصر به فرد و ویژگی‌‌هایی که در مراسم جشن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و در حضور نزدیک به 1500 نفر از بانوان شهر و همچنین در فضاهای تبلیغاتی سطح شهر و تولیدات فضای مجازی و رسانه‌ای عنوان شد به افتتاح رسید.

متأسفانه اظهار نظر و ادعاهای منتشر شده برخی از افراد، مبنی بر کامل نبودن بوستان در هنگام افتتاح، شیرینی این دستاورد مهم و خدمت به بانوان و دختران این شهر را در کام مردم تلخ کرد و به نظر هدف آن تنها مسائل سیاسی و زیرسئوال بردن خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان مردم و عوامل عمرانی این پروژه است.

همانگونه که مشخص است، این بوستان با وجود گذشت 4 سال از کلنگ‌زنی آن، تنها 44 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با روی کارآمدن ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین و مدیریت جدید اجرایی شهر، با عنایت به توجه شورای محترم و مدیریت شهری قزوین به ورزش، رفاه، سلامت و حضور اجتماعی بانوان شهرمان، به شکلی جهادی عملیات عمرانی آن از سر گرفته شده و در طی کمتر از دوسال با تکمیل 66 درصد باقیمانده پروژه، کاملاً آماده و به صورت تکمیل به بهره‌برداری رسید.

لذا تأکید می‌ شود، همانگونه که انبوه جمعیت بانوان شهر و خبرنگاران و اصحاب رسانه در روز جشن افتتاحیه مشاهده کردند، همه امکانات و فضای بوستان اعم از مسیر دوچرخه سواری، اتاق مادر و کودک، سالن بدنسازی و ورزش‌های هوازی، زمین‌های بازی کودکان، زمین والیبال و بدمینتون، آفی تئاتر روباز، فضاهای آموزشی، آلاچیق‌ها و سکوهای پیک‌ نیک، فضای اختصاصی پارک خودرو، سیستم نور و روشنایی، سیستم صوتی، فضای سبز پیش بینی شده و ... آماده بهره‌برداری و برخی از فضاها مانند باشگاه آماده واگذاری به بهره‌بردار است و مجموعه مدیریت شهر نیز آمادگی دارد در هر زمینه‌ای پذیرای خبرنگاران و اصحاب رسانه در این بوستان بوده و مسائل مطروحه را از نزدیک بررسی کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز