خبرگزاری کار ایران

مشارکت ۷۰ درصدی مهندسان در انتخابات نظام مهندسی کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۸۰

رئیس کمیته اجرایی انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: ۷۰ درصد مهندسان کشاورزی و دارای شرایط رای تاکنون آراء خود را به صندوق انداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسعود محصص مستشاری روز جمعه در حاشیه برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین اظهارداشت: تا ظهر جمعه استقبال بسیار خوبی از انتخابات شده و تاکنون ۷۰ درصد واجدان شرایط طبق فایل ارسالی از سازمان مرکزی تعرفه دریافت کرده و رای داده‌اند. 

رئیس کمیته اجرایی انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین افزود: مجمع استان قزوین در ساعت ۱۱ به حد نصاب رسید و پس از تعیین ریاست سنی در ابتدای انتخابات  صندوق مهر و موم شده و تاکنون دریافت آراء ادامه دارد. 

محصص مستشاری بیان کرد: مدت زمان دریافت آراء تا ساعت ۱۷ امروز جمعه است و افراد باقی مانده می‌توانند تا این ساعت به محل انتخابات واقع در سازمان تبلیغات استان قزوین مراجعه کنند. 

برای ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین ۳۳ نفر کاندید شدند و بیش از ۷۵۰ نفر از مهندسان کشاورزی بر اساس بررسی هیات مرکزی واجد رای دادن هستند.

با پایان زمان رای گیری در ساعت 17 درحال حاضر شمارش آرا آغاز شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز