خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان:

900 مددجوی قزوین کمک هزینه ازدواج دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۹۰

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته 900 نفر از مددجویان تحت حمایت هدیه ازدواج و یا کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، ناصر ظاهری در دیدار معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: رویکرد فرهنگی در کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد توجه است و یکی از برنامه‌های اجرایی کمک به ازدواج است.

مدیرکل کمیته  امداد استان قزوین ادامه داد: به‌رغم محدودیت‌های منابع مالی، تلاش شده تا با کمک‌های مختلف مردمی و منابع داخلی امداد در این زمینه گام برداریم که در نتیجه خدماتی را ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: سال جاری 150 نفر از پسران تحت حمایت 10 میلیون تومان هدیه ازدواج دریافت کردند که تلاش می‌شود با استفاده از رویکردهای مختلف، روند تشویق و کمک به ازدواج تسهیل شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این دیدار اظهارکرد: استان قزوین ظرفیت 12 مرکز تخصصی ازدواج را داراست که در حال حاضر 3 مرکز در این زمینه فعال هستند.

امیر اسلامی صدر گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های مختلف استان برای هم افزایی در فرهنگ سازی ازدواج در میان جامعه هدف استفاده کنیم چراکه با کار جمعی بیش از پیش می‌توانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز