خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

222 نفر در طرح محسنین طارم سفلی حمایت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۷۷

رئیس کمیته امداد طارم سفلی گفت: در سال گذشته ۸۴۹ حامی با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی از ۲۲۲ فرزند معنوی خود حمایت کردند.

به گزارش ایلنا، سید مهرداد چگینی گفت: سال گذشته در طرح اکرام ایتام و محسنین در مجموع بیش از یک میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی پرداخت شد که ۱۴ نفر آن‌ها یتیم و ۲۰۴ نفر از فرزندان محسنین هستند.

رئیس کمیته امداد طارم سفلی اضافه کرد: فرزندان ایتام کسانی هستند که از نعمت پدر و یا پدر و مادر محروم هستند و فرزندان محسنین شامل کساین است که اگرچه در ظاهر پدرشان در قید حیات است ولی به دلیل مشکلات بیماری صعب العلاج، از کارافتادگی و سایر موارد قادر به فعالیت و تأمین معاش خانواده نبوده و حتی هزینه‌های درمانی مشکلاتی را نیز به وجود آورده است.

وی افزود: علاوه بر این این دو طرح، مردم نیکوکار برای نیازمندان طارم سفلی بیش از ۱۸۳ میلیون تومان صدقه در 2 هزار و ۱۸۸ صندوق صدقات واریز کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته در مجموع بیش از چهار میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده، در دو طرح جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها نیز به ترتیب شاهد بیش از ۳۵۹ و بیش از ۲۴۲ میلیون تومان مشارکت مردمی بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز