خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

ارتقای مهارت دانش‌آموزان و دانشجویان قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۸۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: درحال حاضر در سطح استان ارتقای مهارت بویژه برای دانش‌آموزان و دانشجویان اهمیت دارد و طرح تابستانه مهارت می‌تواند در این راستا مفید باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی در جلسه شورای مهارت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: ارتقای مهارت و داشتن نیروهای متخصص برای اشتغال پایدار ضرورت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: در حال حاضر در بخش صنعت و کشاورزی به آموزش نیروها نیاز داریم؛ همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان هم به آموزش نیاز دارند که سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این راستا کمک کند.

وی عنوان کرد: طرح تابستانه مهارت با امضای تفاهم نامه هفت جانبه با دستگاه‌های اجرایی در استان اجرا خواهد شد و اجرای آن به ارتقای مهارت دانش‌آموزان کمک می‌کند و باید شرایط به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا تمام علاقمندان امکان استفاده از این فرصت را داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: در راستای برگزاری و مفید بودن دوره‌ها سنجش استعدادها و برگزاری دوره‌های متناسب با آن ضرورت دارد، همچنین برای اجرای بهتر به تبادل نظر و استفاده از تجربه و همچنین امکانات دستگاه‌های مختلف نیاز است.

وی بیان کرد: می‌توان برای تاثیرگذاری بیشتر، نیاز صنایع را استعلام کرد تا متناسب با آن‌ها دوره‌ها را تعریف و برگزار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز