خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

باغ موزه دفاع مقدس قزوین با نگاه رفع گره‌های فرهنگی احداث شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۵۴۷

استاندار قزوین گفت: باغ موزه دفاع مقدس قزوین باید در جهت رفع گره‌های فرهنگی احداث شود و جذابیت متناسب با نیازهای فعلی جامعه را داشته باشد‌.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در دیدار با معاون هماهنگ کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: مکان در نظر گرفته شده برای باغ موزه دفاع مقدس قزوین مکانی بسیار فوق العاده است و علاوه بر مساحت زیاد از نظر گردشگری و چشم انداز بی نظیر است‌.

استاندار قزوین افزود: باغ موزه دفاع مقدس قزوین باید با نگاه متفاوت‌تری از استان‌های دیگر طراحی شود و حتی جنبه اردوگاهی هم داشته باشد تا بتواند به نسل جوان و خانواده‌ها خدمات بهتری را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه استان آمادگی هرگونه همکاری برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس به شکل نوین و جدید را دارد، اضافه کرد: ظرفیت تاریخی و جغرافیایی قزوین و فاصله کم این استان از بخش عمده جمعیت کشور می‌تواند باغ موزه دفاع مقدس را تبدیل به یک محل اردوگاهی فوق العاده برای مردم سراسر ایران به ویژه استان‌های همسایه کند و برنامه‌ای طراحی شود که منجر به دیده شدن ارزش‌هایی باشد که در موزه‌ها در معرض دید قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز